Leeftijd van jou en dvp .... kom maar op ;)

Sugardad1

Toogplakker
25 feb 2019
66
6
Zelf 54...jongste van de afgelopen 5 jaar was 24..mooie volle indonesische au pair dame in Hong Kong..
Daar is een ernstig mannentekort..heel veel au pairs..en die hebben ook wel eens zin..fantastische bestemming !
Oudste bleek 72 te zijn..Javaanse schone..dacht dat ze 20 jaar jonger was..
Jongste was 14..maar toen was ik zelf 15..mocht toen vast wel !

freddywandelaar

Toogplakker
2 okt 2023
34
55
Ben zelf 66 en 30 jaar geleden mijn eerste dvp bezocht. Die zal toen eind 20 geweest zijn. Nu bezoek ik het liefst dames tussen de 35 en 60 jaar. De wat oudere dames kunnen heel mooi zijn en ze weten meestal heel goed hoe ze een man moeten plezieren.

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Toen ik 20 was, neukte ik meiden van mijn leeftijd. Ik was daar zodanig tevreden mee, dat ik geen noodzaak zag om over te schakelen naar oudere meiden toen ik zelf ook verder klom op de ladder van de leeftijd. Het leeftijdsverschil deert me niet. Ik zoek geen lief, ik zoek gewoon wat genot, waarvoor ik betaal. Dames die weinig in leeftijd verschillen met mezelf, hoef ik niet te betalen. Hoe groter het leeftijdsverschil, hoe minder waarschijnlijk het wordt dat je met zo een meid op een 'gewone manier' in bed geraakt. Dus dan betaal ik met plezier voor wat plezier :)

Dodger

Toogplakker
3 dec 2018
66
55
Ik ben 51.
De laatste 3 jaar was de jongste een 22 jarige Poolse schoonheid.
De oudste was een voor haar leeftijd lekkere 61 jarige Tsjechische maseuse.
Dat was MC
ZC: de laatste jaren doe ik regelmatig een dame die 6 jaar ouder is en mij als student ontmaagd heeft.
Wil af en toe een kleine bijdrage.

Ook doe ik een zo nu en dan een 35
jarige single mum of 2 .
Heeft 4 jaar droog gestaan
Ken haar al een jaar of 7 van B2B massages en kom nu een paar maanden regelmatig als ze mij appt.
Ze wil dan even vergeten dat ze de moeder van een tiener en een kleutertje is...
Ze gaat helemaal los en alles mogelijk..

Eigenlijk is zij wel mijn favoriet....
Geeft zich helemaal en hunkert er naar.
Ze is ook erg lief.

Dan heb ik sinds een jaartje na aanleiding van een advertentie die ik op sexjobs gezet had zo nu en dan een date met een 54 jarige dame die ik na de 2e date helemaal mag volspuiten.

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Ik ben 58. De jongste had ik begin van het jaar via SA. 25 was zij en boven verwachting had zij veel ervaring. Zij wilde een keer met een oude vent haha. De oudste was 67 maar zag eruit als iemand van 50 (lekker poppetje).

Voormalig lid 45899

Toogplakker
1 aug 2024
35
35
De oudste dvp dat ik heb gehad was 60 en ik was toen 23. Ik woonde toen nog bij m'n ouders en een tiental kilometer verderop was daar toen een privéhuis. Ik had de zondag voordien eerst per telefoon een andere dame geboekt van begin 28. Ik kom daar 's avonds rond 17H toe ik bel aan maar er is daar bitter weinig aanwezigheid wss omdat het een brugweekend was. Een brunette van eind de 50 begin 60 in kleedje met serieuze natuurlijke tieten doet open en ja ik zeg ik kom voor Charlotte. De dame in kwestie was er niet, maar zij was ook beschikbaar. Ze toonde zeker haar leeftijd, maar goed ze zag er heel verzorgd uit en ze had heerlijke rondingen. Joyce was haar naam en tevens ook haar echte naam. Ik zeg een uurtje. De prijs was sowieso goedkoper het was toen €100 ipv 130. Na een fantastische 69 lag ze met haar benen wijd open voor me. Ik kwam op haar liggen en ik dacht ganse tijd 'k zal hier wel een condoom moeten aandoen zeker, want het privéhuis hechtte veel belang aan safe sex stond er op de site. Tijdens het tongzoenen voelde ik heel goed haar kletsnatte kut tegen m'n lul. Dacht om geen problemen te krijgen zal ik toch vragen of ik een condoom moet gebruiken. Het was allemaal niet nodig enbzonder condoom gleed ik in haar kletsnatte vlezige kut. Uiteindelijk heb ik haar 2 keer serieus goed volgespoten. Tot op heden nog altijd een van de beste kutten die ik heb gevoeld. Werken voor het privéhuis deed ze niet meer, maar ze ging af en toe thuis ontvangen. Uiteindelijk heb ik er nog een 6 tal jaar regelmatig mee afgesproken en telkens mocht ik haar meerdere keren volspuiten voor een kleine vergoeding. Ze is dan uiteindelijk gestopt wegens gezondheidsklachten. Toen ik twee jaar geleden online ging condoleren voor een kennis stond ze ook tussen de overlijdens en in 2022 is ze op 70 jarige leeftijd gestorven. Good memories. Al kreeg ik 2 dagen later wel een mailke van Charlotte met haar excuses.

Vince40

Snuffelaar
1 dec 2023
19
28
Ik ben nu 44. De jongste is al even geleden en die was toen 19. De oudste denk ik 68. En van alles daar tussen in gehad. Heb geen lft waar ik op val, en ook niet perse een uiterlijk. Elke dame is anders, soms wordt je verrast, soms is het minder dan je verwacht. Ligt niet echt aan leeftijd.

Jurgen 1975

Toogplakker
8 mrt 2020
95
65
Ik ben 49, oudste vorig jaar was 62 en jongste was net 19 geworden. En de loop der jaren van alle leeftijden ertussen gehad.

Terug
Naar boven