Leeftijd van jou en dvp .... kom maar op ;)

Deugnietje01

Snuffelaar
5 mei 2019
24
5
Ik was 30 en heb een afspraakje gemaakt met Babette Blue, toen al zeker 80 jaar. Denk niet dat ik nog een groter verschil ga meemaken. Was wel veruit de geilste ervaring, zag er helemaal geen 80 uit en kon er nog wat van!

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
188
Ach voor wat het waarom is , ik heb niet het idee dat veel dames hun echte leeftijd zeggen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
De meeste meiden van 18 jaar die doen dit niet zo vaak als professional.
Dat komt vaak wat later en dan zijn ze de 20 of 21 al wel gepasseerd.
Dus niet zo vreemd dat je weinig meiden op de sites ziet staan van 18.
Die zijn er genoeg maar nog niet als pro, uitzonderingen daar gelaten uiteraard.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Om te kunnen adverteren op SJ en of Kinky moet je minimaal 21 jaar zijn. En ze vragen daar naar een foto met je ID en een foto met een nederlande kassabon van die dag dat je een nieuwe advertentie maakt.
Vandaar dat je ze niet jonger dan 21 ziet op die sites.

die kans is weer groter bij Suikerarrengement maar daar moet je weer mazzel hebben dat het je lukt een jonge dame te krijgen. Hoop fake en soms flink aan de prijs.

bergski

Snuffelaar
16 jun 2023
3
11
Zelf nu 56, altijd voorkeur voor oudere dames gehad, toen ik 32 was paar keer dame van 63 bezocht, nu al meer dan 10 jaar en vaste dame die 12 jaar ouder is! Ze wordt binnenkort 69! Maar gruwelijk lekker nog, neemt de tijd, vrijt superlekker, squirt nog altijd als je haar goed beft en laat het uit mijn tenen komen! 😎

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Om te kunnen adverteren op SJ en of Kinky moet je minimaal 21 jaar zijn. En ze vragen daar naar een foto met je ID en een foto met een nederlande kassabon van die dag dat je een nieuwe advertentie maakt.
Dat is schone schijn. Stond er eentje op SJ van 21 die 19 bleek te zijn. Dus of een ID geleend of het was een dame die er op leek.

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Ik ben inmiddels van voren in de zestig. Ik had altijd de voorkeur voor dames die ouder waren dan ikzelf. Dat begint nu wel moeilijk te worden. Maar toch in het algemeen eerder de rijpere dames (40+). Maar met de juiste klik kunnen ook jongere dames me per uitzondering bekoren.

Terug
Naar boven