Leanna - Doesburg

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Ontving die jaren geleden niet in Rotterdam, achter de Dorpsweg? Als zij het is...Hoe vaak ik daar sloppy seconds bij heb gedaan voor een paar tientjes ;)

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
link Werkt helaas niet meer . Maar het lijkt er op dat zij een nieuwe ad op sexjobs heeft . Ditmaal ook vanuit Doesburg werkzaam , en enkel in de nacht . En aangezien ik uit de buurt kom , ben ik ook wel wat benieuwt . De foto's ( 3 stuks ) zien er interessant uit , en maakt mij wel nieuwschierig . Helaas is de text ( amper 2 a 3 regels ) weinig zeggend . er mist voor mij een goede duidelijke introductie , duidelijk verhaal van wat er geboden word en naar wat voor klanten de desbetreffende ( dame van maatschappelijk sociaal plezier ) op zoek is . Er worden helaas ook geen prijzen weergeven . Net als dat er geen opties betaal mogelijkheden word beschreven of weergeven . toch wel dingen die ik zelf in een ad belangrijk vind om te lezen . Maar mocht er iemand zijn die daarin mogelijk duidelijkheid kan verschaffen , dan zou dat zeker fijn zijn . Ik zou het namelijk jammer vinden om de betreffende ( dame van maatschappelijk sociaal plezier ) te appen of te bellen , enkel om naar een kort verduidelijkend chat en of gesprek helaas haar te moeten teleurstellen met mijn disinterested in haar diensten .

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Dus begrijp ik het goed , dat er meerdere personnen ( dames van sociaal en maatschapelijk plezier ) werkzaam zijn onder de betreffende contact gegevens ? En dat '' Leanna '' een soort van '' contact persoon '' is ? of is zij ook een ( dame van sociaal en maatschappelijk plezier ) maar dubbelt zij als '' contact persoon '' voor meerdere personen die actief zijn onder de desbetreffende contact gegevends ?

Terug
Naar boven