Laura - Apeldoorn (vh Rotterdam)

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
Heeft er iemand ervaring met deze vrouw?

https://www.kinky.nl/advertenties/5682165-laura

Had haar op WhatsApp gevraagd wat het koste 30min nzc, ze zegt €200,, Ze ontvang in een hotel in het centrum. Dus ik zeg welk hotel, dat wilde ze niet zeggen! Ze zeg ik wil eerst videobellen, waarop ik zei dat doe ik niet want dan maak een printschreen. Ik zeg stuurd mij toch ook geen foto. Ze zeg je wil niet videobellen omdat je lelijk ben, waarop ik zei ja misschien wel. Maar om verhaal kort te maken. Letop deze dame ik vertrouwd het niet zo.
Let op deze dame ik vertrouwd het niet. Misschien hebben andere mensen wel een goede ervaring.
Ze is van Russische komaf.

Bijlagen

• Screenshot_20250117-223424_Chrome.jpg
    Screenshot_20250117-223424_Chrome.jpg
    589,8 KB · Weergaven: 167

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ik vind haar billen er echt niet uitzien. En videobellen NOOIT doen!!

Ze houden zelf meestal hun vinger op de camera, maar maken wel snel een foto of video van jou. Vaak app je ook niet echt met de meid zelf maar met planner of pooier.
Ik heb mijn lesgeld betaald, nooit meer!!

Laatst bewerkt:

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Wat heeft het dan voor nut als hun de vinger op de camera houden en jij ergens anders op richt? 🙄

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
En wat is het probleem met videobellen? Ja oké als ze een opname maken wat dan? Ik neem aan dat je niet in een nazi uniform achter de camera zit

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als je om wat voor reden dan ook problemen met ze krijgt gaan je foto's in de groep app.
Dat kan bezoekjes aan andere meiden ook lastig maken.
Ben ik weer en ik zal wel weer de enige zijn maar ik heb nooit problemen met dames of planners gehad.
Hooguit dat je ter plekke wachten moet, dan kies ik of om weg te gaan naar back up adresje of om te
wachten, al naar gelang mijn gemoed ervoor staat.
Ik ga via de app nooit rotzooi trappen of verongelijkt verhaal halen, kansloos en dan wellicht problemen ja.
Wordt je geblokt of op zwarte lijst o.i.d.
Beter je verlies nemen en ander iemand zoeken en deze nooit meer appen/bezoeken.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Soms worden meiden gedwongen of gebeuren er andere onfrisse zaken. Als er dan vervolgens politie bij komt kijken dan ben jij gelijk een verdachte want zo zit de wet in elkaar. Zorg ervoor dat je niet herleidbaar bent, scheelt je heel veel gezeik.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Klopt, het begint in de basis vaak al met woonfraude aangezien ze in de meeste gevallen illegaal onderhuren. Nou doet de politie daar niks mee, en zeker als klant zal je daar geen probleem mee krijgen.
Maar het geeft wel aan dat er vaak niet zulke frisse figuren op de achtergrond betrokken zijn.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Als de eigenaar een melding krijgt en de politie inschakelt dan doe ze daar zeker wat mee. Zij zijn tenslotte het incassobureau van de belastingdienst. En je weet dat geen belasting betalen het zwaarste misdrijf is wat er bestaat 😏

Terug
Naar boven