Laufhaus - Salzburg

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
een aanta; dagen in het mooie salzburg geweest en ja , hier een aantal laufhausen gevonden .

Allereerst degene in de ALTSTAD heeft ook deze naam .
Is klein een aantal dames aanwezig (de lekelijkste had de deur open en riep ieder naar binnen) .
Van de aanwezige dames was er een die foto's op de deur had waarbij ze een blanke sabel in de doos had ,
maar bij navraag je snapt hem wel niet ficken zonder gummi .Dit goldt ook voor de andere leuke dames blasen ohne gummi kein probleem .

Toen maar naar Laufhaus Vesuv (tevens nachtclub) gegaan , hier waren behoorlijk wat dames aanwezig en een aantal waren bereid tot ficken
ohne gummi ..... prijzen vanaf 50 + 50 (max 10 min) en tot 150 + 50 (voor 60 min) en dan nog ausser spritzen (niet in de kut)

toen naar laufhaus (club) Roma gelopen en daar een aantal dames die mijn interesse trokken oa een thaise "dame" .
Bij haar aangebeld en deze bleek erg slank te zijn en ruim 1:80 m lang met een zware stem , ze was met haar haar bezig waar ze meer interesse
intoonde dan in mij dus snel weggegaan ,,,, dit gaf gelijk een partij scheldwoorden . waar wel duidelijk uit werd dat ze een omgebouwde was (stond niet aangegeven maar meestal als ze als TS staan hebben de "dames"ook nog 20 cm in de broek .
Hier verder geen pogingen ondernomen aangezien een deel meer in een kunst atelier thuis konden horen of expleciet aangaven alles met gummi te doen

al met al het is hier wel mogelijk als je de geldbuidel trekt maar persoonlijk zeg ik dan als de dame er leuk uitziet dan valt er voor de prijs iets te zeggen en als je dan alles mag is het oke ...... Dan maar met een volle zak terugkeren en in de altstad een lekker biertje drinken of even terug reizen naar Wenen voor een goede en goedkope sessie zonder condooom

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Afgelopen week een bezoekje aan Laufhaus/nightclub Vesus gebracht in Salzburg.
Gelezen dat er een aantal leuke (Chinese) dames aanwezig waren die aan nzc deden.
Na even door het huis heen gelopen te zijn bleken bijna alle dames dit aan te bieden volgens hun menukaart bij de deur of via de foto's die er hingen.

Uiteindelijk voor een leuke Chinese dame gekozen maar zij wilde niet reingesprits worden dus helaas niet voor de prijs en ze wilde niet lager in prijs. Was overigens wel een plaatje om te zien. Toen bij een 2e Chinese dame aangebeld en zij zag er ook absoluut niet slecht uit en de foto's kwamen aardig overeen. AO met intern klaarkomen geen enkel probleem dus toen maar voor een uurtje geboekt.

De prijs in de Laufhausen is over het algemeen wat duurder en de meerprijs voor AO ook maar ja als je een leuke vrouw ziet en ook nog relatief jong dan is het toch wel feest. Dus afgerekend en onder de douche gegaan en zij kwam er bij staan en warmde mijn kleine man al een beetje op tijdens het wassen. Hierna op het bed beland en na een paar voorzichtige kussen op het bovenlichaam begon ze met een body to body massage. Waarbij het doel was om de kleine man goed stijf te maken en dat lukte al heel snel hierna ging ze pijpen of beter gezegd een stofzuiger was er niets bij waarbij ook de ballen niet vergeten werden en ook de anus kreeg zijn aandacht als was dit met een vinger.

Ik had het gevoel dat ik ging klaarkomen en op dat moment stopte ze en vroeg of ze door mocht gaan (niet in de mond klaarkomen) of neuken. Ik had haar al een beetje gevingerd en ze was heel strak dus ja dan maar neuken met het risico dat ik snel zou klaarkomen. Ze probeerde over mijn stijve heen te zakken maar had echt wat glijmiddel nodig om dit voor elkaar te krijgen. Het was lang geleden dat ik zo'n strak kutje gevoeld had. Hierna zette ze er een stevig tempo in en ja wat een lekker gevoel is dat, zeker als ze dan ook nog met haar spiertjes gaat werken. Kreeg het gevoel dat ze hem wilde afknijpen en mij zonder mijn lul naar huis wilde laten gaan.

Op een gegeven moment leek het of ze alleen maar mijn eikel neukte en bleef maar knijpen en begon steeds harder te zuchten, en liet zich dan weer helemaal zakken en vroeg of ik een ander standje wilde doen want ze was moe. Nou ik wilde dat jonge kutje weleens likken. Ze maakt haar kutje eerst schoon met een paar doekjes en toen ging ze er lekker voor liggen. Het uitzicht was werkelijk heel mooi en na eerst de tepels op oorlog sterkte gebracht te hebben en haar een paar zoenen gegeven te hebben die ze met passie beantwoordde afgezakt naar het mooie kutje. Oh dit smaakte erg lekker en al snel werd ze nat en begon ze nog meer te kreunen en de eerste ongecontroleerde schokjes kwamen waarbij haar benen strak om mijn hoofd gedrukt werden.

Even gestopt en zag dat haar lippen al aardig gezwollen waren en haar kutje mooi openstond met een mooie klit ertussen. Haar even gevingerd en ze was al goed nat en vroeg om mijn kleine jongen om weer te gaan neuken. Bij het proberen om hem erin te steken kwam de eikel er net in en ze voelde pijn op dat moment. Ik bood aan om haar nog een te beffen en dat was goed. Na een paar keer likken begon ze weer te schokken en dieper te ademen en duwde haar kutje steeds meer tegen mijn tong aan en na pakweg 10 minuten en een lamme tong kwam ze gillend klaar en proefde ik haar kutvocht.

Ze bleef even uit hijgen en toen wilde ze weer neuken. Met een beetje olie lukte het om binnen te dringen en weer gebruikte ze haar spieren zodat ik het gevoel krijg alsof mijn kleine jongen erin moest blijven. Tijdens het neuken begon ze weer te schokken en kwam ze weer klaar. Hierna vroeg ze of ik al klaargekomen was maar dit was niet het geval. Ze wilde nog wel doggy proberen. Dus zij op de knietjes en toen haar doggy genomen ook hierbij was het weer even lastig om binnen te dringen maar eenmaal binnen en de juiste houding aangenomen te hebben was het echt een feest om haar te neuken. Langzaam/snel vond ze allebei lekker en al snel moest ik mezelf overgeven en kwam klaar in haar strakke kutje.

Ik kon rustig nog even doorneuken en toen ik terugtrok kwam ze eigenlijk direct in standje 69 weer op mij liggen en zoog mijne kleine jongen schoon en weer terug hard en zelf heb ik haar kutje uitgelikt ook hierbij duwde ze haar kutje steeds weer over mijn tong heen en kwam ze nogmaals klaar. Zelf voelde ik dat ik ook weer klaarkwam en gaf dit aan . Tot mijn verbazing bleef ze door zuigen en kwam ik klaar in haar mond en slikte ze alles door. Hoezo niet in de mond klaarkomen ??

Hierna was de tijd ook bijna om en kwam ze nog even op mij liggen en vroeg of ze bij mij kon slapen (wel tegen betaling en zou ze mij nog verder verwennen) helaas had ik een hotel met een enkel bed dus dit was geen optie. Hierna weer samen onder de douche gegaan en haar bedankt voor de bewezen diensten en hoopte haar snel weer te ontmoeten.

Bij de meeste Laufhausen in Oostenrijk is nzc een bijna no go, alleen als er Aziatische dames aanwezig zijn dan is de kans groot dat het lukt. In de meeste studio's is het vaak geen enkel probleem. Verbazend was wel dat dit Laufhaus het wel zo "open" aanbood en dat vele dames het dus ook in hun pakket hebben en niet alleen de Aziatische dames.

Terug
Naar boven