Latinadames nzc

Dannyvr

Snuffelaar
9 nov 2022
2
0
Waar kan ik terrect voor latinadames die nzc doen? Adverteren doen er maar weinig mee maar toch lees ik wel eens dat het iemand is gelukt.

Inmiddels zeker ruim 60 latinas bezocht de afgelopen jaren maar daar ben ik er nooit 1 tegen gekomen die hem er blank induwde in tegenstelling tot aziatische en oost europezen die dat regelmatig wel doen.

Ben bereid er extra (te veel) voor te betalen dat is het punt niet. Ik wil deze gewoon van mn bucketlist kunnen strepen haha!

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Dit jaar twee verschillende latina's geneukt, zonder condoom en zonder problemen hun poes gevuld met warm zaad.

Alleen ze adverteren niet en lopen er niet mee te koop. Dus kan ik je niet doorverwijzen.

Maar ze bestaan dus wel. Latina Ladies die zonder condoom te gebruiken betaald neuken.

Dannyvr

Snuffelaar
9 nov 2022
2
0
@Puber69 hoe kom je dat tegen dan? Vraag je dit vooraf of pas als je daar bent? Ik vraag het zo nu en dan vooraf via een appje maar dan is het altijd "no baby only with condom" haha

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Nee, eentje reageerde op een advertentie van mij. Ik was de condooms vergeten en zij ook. Vervolgens zei ze "je ziet er betrouwbaar uit, dan doen we het maar zonder condoom". Ik was verrast en zei uiteraard geen nee. Sindsdien nooit meer een condoom gebruikt bij haar. Dez week ga ik haar weer lekker vullen 😀

De ander heb ik zelf gereageerd op een advertentie van haar. Was eerst altijd met condoom. Totdat ze een keer redelijk spontaan langs kwam op een zwoele zomeravond. Ze stond op springen, we haasten naar boven, en ze stak m'n knots er zo in. Helemaal volgespoten. Daarna ook nooit meer een condoom gebruikt.

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Idd jammer dat dit tegenwoordig zo lastig is. Was een paar jaar geleden wel anders, toen stond latina gelijk aan bare.

Terug
Naar boven