(Lat)relatie

Bareloverfrank

Toogplakker
2 jul 2021
70
70
Welke dame en soms ongelofelijk smerige Slettebak zoekt een relatie met een 58 jarige nederbelg? Ben 190, 100 en kan heel makkelijk reizen en ontvangen. Wil graag met je naar barebangs, clubs of gewoon een parking.
Ik heb dus een normaal leven met een leuke baan en heb verder geen problemen. 200 km rijden geen probleem zolang jij mijn potje bent (waar ik als eerste en laatste in mag soppen).

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Aan de andere kant,…

Ik zoek een lekkere skinny dame die zich op momenten dat het mij uitkomt door mij (en door mij uitgekozen mannen) laat volpompen.
Ik ben 180, 80, leuk inkomen.

Bareloverfrank

Toogplakker
2 jul 2021
70
70
Gewoon ff aanmelden voor First-dates op TV (y)

Moet wel iemand bij zitten die dit niet af kan slaan!
Das natuurlijk ook wel een beetje het probleem. 58 jarige in hulpverlenende functie zoekt een geile slet voor bare gangbangs. Neen met die ene die jullie hebben geregeld heb ik geen klik want ze heeft niet eens de crew afgewerkt. Mijn collega's weten dat ik geen heilige ben maar dat ik liefst bare gangbangs bezoek en graag de net gewitte kinderkamer wil likken zonder dat de verf droog is hou ik toch liever voor mezelf. Ook denk ik dat de gemiddelde kampeerder niet meer aan een picknicktafel kan ontbijten. De sportieve hobby hoeft natuurlijk niet uiterst geheim te blijven maar om dit op tv te delen gaat me net iets te ver.

Terug
Naar boven