Larissa en Shana - Rijkevorsel

Sexabduction

Toogplakker
9 okt 2018
37
6
Zijn allereerst geen halfzusjes maar gewoon vriendinnen.
Shana heb ik ervaring mee, is wel een geil ding die voor veel in is.
Staat steeds kletsnat en doet de deur open zoals op de foto.
Pijpt zalig en diep, heeft een lekker kutje.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Ik was op de bare GB van Shana (zonder Larissa) een paar weken geleden, alleen... was ik de enige - lol ! Nog even gewacht op andere mannen, maar dan maar een één-op-één date gedaan, en dat was ook leuk. Ze heeft een zachte huid en zachte borsten - ik hou daar meer van dan harde, en vindt het geil als ze hangen. Haar kutje is geschoren en strak en paste lekker om mijn pik. Op een matrasje in de woonkamer, haar eerst een beetje opgewarmd (gevingerd) tot ze nat genoeg stond en haar daarna op haar rug met de beentjes omhoog diep geneukt (en natuurlijk volgespoten). Enige minpunten : haar vriend zat erop te kijken en ze rook vaag naar sigaretten (daar hou ik niet zo van). Herhalingsgevaar : zeker : ze is zeer gewillig, houdt van sperma, en samen met een paar andere mannen is er best geil plezier mee te beleven.

Pete

Toogplakker
5 apr 2020
105
31
heb enkel ervaring met shana, is idd lekker geil ding, pijpt en tongzoent heel lekker, lekker nat kutje, als je haar goed doorneukt komt ze ook lekker klaar, laatste tijd moeilijk om nog afspraak te maken, antwoord niet of na een paar dagen pas...

Terug
Naar boven