Larissa - Arnhem (vh Geersdijk)

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Deze advertentie adverteerde oorspronkelijk voor Geersdijk met telefoonnummer 0616968658 waarbij nzc niet stond aangevinkt, zie linker printscreen. Kreeg vervolgens geen updates en veranderde op 6 november naar Arnhem met als nieuw telefoonnummer 0644476783 waarbij nu wel nzc staat aangevinkt, zie 2e printscreen. Aangezien een deel van het Zwerfbaredijsje nu ook voor Arnhem adverteert, sluit ik niet uit dat dit weer een nieuwe advertentie van dit cluster is.

Larissa - mooie geile stoeipoes
www.kinky.nl/advertentie_?id=575493
> advertentie aangemaakt wo 01-11-2017 voor Geersdijk en tel.nr. 0616968658
> kreeg geen update tot 6 november, werd toen Arnhem met nieuw tel.nr. 0644476783 en nzc

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Deze advertentie blijkt inderdaad deel uit te maken van het Zwerfbaredijsje (zie voor de laatste update daarvan hier).

Al vaker dacht ik: waar ken ik toch die 2e foto van. En opeens zie je het dan bij het nalopen van de mutaties: die is eerder gebruikt bij een paar weken ervoor op 17 oktober aangemaakte advertentie van het Zwerfbaredijsje onder de naam Debi, zie ook het advertentietopic hier.

Nogal slordig van de uitbaters die al die advertenties beheren.
Ernstiger is dat Support niet eens een fotocheck blijkt te doen met foto's die op hun eigen site staan...

Kijk en vergelijk (let op de advertentienummers : 575493(Larissa) en 574910(Debi):

-

Terug
Naar boven