Larisa - Mechelen

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
328
52
Een Roemeense....(!?) Dat beloofd weinig goeds. Wel een hele waslijst van extra's ! Het enigste dat ontbreekt : "aanraken + € 25" of iets dergelijks 🤓. Haar tarief per 30 minuten, 60 minuten staat er zelfs NIET bij, dat beloofd ! Succes !
LA
🤓

Bijlagen

• LAR. 11-26-23 at 10.34 AM.PNG
    LAR. 11-26-23 at 10.34 AM.PNG
    644,2 KB · Weergaven: 118
  • lar2Screen Shot 11-26-23 at 10.37 AM.PNG
    lar2Screen Shot 11-26-23 at 10.37 AM.PNG
    21,5 KB · Weergaven: 109

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Had recent een afspraak met haar geregeld in Temse in Doornstraat. Onderweg naar haar berichten gestuurd dat ik onderweg was. Geen reactie. Verdacht. Verschillende malen gebeld. Geen antwoord. 100 km gereden voor niets. Afrader tot en met….

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
328
52
Blijkbaar nog niet lang lid he om dergelijke "dwaze" opmerking te posten... :)
Lees al eens hierboven van "spermacelleke" zen opmerking om te begrijpen wat ik in feite wil zeggen.
Einde commentaar hierover....
LA

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
328
52
PS : Zal gaan lopen (verhuizen) zijn omdat ze "teveel" klanten heeft gehad.... :) :)
LA
🤓

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Bema* is geen noob hoor, maar wel de zoveelste alias van Peeklak-Londonblack-enz. die door de mods verbannen zijn… gast met een Roemeense (ex-?)prostituee als vriendin is het vermoeden, vandaar dat hij altijd in een kramp schiet als men iets slechts zegt over de Roemeense hoertjes 🙈

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
een Roemeense (ex-?)prostituee als vriendin is het vermoeden
Gezien zijn gestoef over zijn 'positie' in het skw eerder de cleenex-dealer/loopjongen van de wijk.

Zijn 'vriendin' is jarenlang 'geilstudentje' aka 'Scarlet' (en nog wat aliassen) geweest. Een Vlaams dik gedrocht met oerslechte service dat in Leuven haar diensten aanbod voor 300/u. Daar zou hij naar eigen zeggen ook kamers heben verhuurd...

Hij zal 't wel allemaal tegenspreken, ook al beseft hij niet dat hij ooit alles eens in een privé chat heeft toegegeven maar bon, nobody cares but himself.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
De fantasie van een paar pipo's slaat weer op hol. Het respect waarmee over dames gesproken wordt ook, blijkbaar.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Lees al eens hierboven van "spermacelleke" zen opmerking om te begrijpen wat ik in feite wil zeggen.
Einde commentaar hierover....
LA
En dus zijn alle Roemeense dames te mijden.
Zolang je je dvp's gaat zoeken in een milieu waar ze online hun klanten ronselen en regelmatig van locatie veranderen, weet je dat je gepimpte dames krijgt die veelal onder druk staan. De nationaliteit van dat soort dames doet er niet veel toe. Roemeens, Latina's, Chineesjes....

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
gast met een Roemeense (ex-?)prostituee als vriendin is het vermoeden,
Wil je dan misschien logischerwijze ophouden met een vermoeden als waarheid te komen posten? Waarom zet je een vraagteken achter die 'ex'. als je toch denkt alles te weten?

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Ik leer hier constant vanalles bij over mezelf. Waar een forum al niet goed voor is. :ROFLMAO: Vermits ik al jaar en dag dezelfde vriendin heb, moet ik dus concluderen dat een zekere Scarlet hetzelfde meisje is als die Lovely Liesje. en dat zou dan Larisa van Mechelen moeten zijn (want in dat topic zijn we toch aan het schrijven, niet?). En die Vlaamse 'dikke' zou dus een Roemeense zijn, die slecht is omdat ze Roemeens is. Met alle respect, maar ik heb zo mijn gedacht over de fantasie en de vermeende zakenkennis van een paar forumschrijvers hier. Geesten, aangetast door syfilis??

Terug
Naar boven