Lara - Amsterdam

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ja volgens mij werd deze dame al besproken, ik denk dat ze nu nieuwe foto's gebruikt. Ken haar niet zo snel vinden hierzo.

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Ze ontvangt op hetzelfde adres als Lenka en Serena, best kans dat je 1 van die 2 treft .

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Bij Lenka ooit een tweede dikke dame op de bank zien zitten.
Dus je zult een corpulente vrouw treffen. Volgens mij alleen 2 dames op adres hier aanwezig.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Op girlsreview wordt ze ook besproken 1 zegt dat het niet al te best eruit zag! Die ging rechtstreeks naar huis

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Deze dame wordt hier al besproken waar ken ik zo snel even niet vinden. Was niet al te best dat ik me kan herinneren

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik heb bij girlsreview gekeken.
Eigenlijk zitten ze daar zeer suggestief over misstanden te oh-en zonder daadwerkelijke bezoeken.
Hierboven doet Wopa hetzelfde want hij schrijft geen review maar wel waar zijn ontvangt en daar volgen dan weer allemaal berichten op.
Maar hoe is ze nu?

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Lekkerbare zei:
Ik heb bij girlsreview gekeken.
Eigenlijk zitten ze daar zeer suggestief over misstanden te oh-en zonder daadwerkelijke bezoeken.
Hierboven doet Wopa hetzelfde want hij schrijft geen review maar wel waar zijn ontvangt en daar volgen dan weer allemaal berichten op.
Maar hoe is ze nu?

Klopt geen review van Lara, ik heb haar nooit bezocht.
Tijdens mijn app contact kreeg ik exact hetzelfde adres als dat van Lenka door en die neemt het ook niet erg nauw met het plaatsen van juiste foto's .

Terug
Naar boven