Lana - Zoetermeer (vh Zevenbergen)

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
Vorige week bij deze dame langs geweest.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hete-latina-meid_7300931
Toen zat ze in Zevenbergen. Dame verplaatst veel. Ik heb haar gevraagd waarom en haar antwoord is dat ze heel voorzichtig is. Volgens mij gewoon een Nederlandse\Rotterdamse meid. Haar uiterlijk geef ik een 7. Alles was schoon en fris. Niet over condooms gepraat en na dat ze me had gepijpt ben ik haar gaan neuken en heb ik haar gevuld. Pijpen deed ze goed en je kan lekker in haar strakke kutje door stoten.

Toen ik daar lag werd ze gebeld door de volgende klant... en ik hoorde hem zeggen. Ik kom je zo met een vriend neuken. 1 in je kut en 1 in je kont :lol: :lol: :lol: Dus daar is ze schijnbaar ook voor in.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Voor een vluggertje vraagt ze 50€ en een half uur 80€. Op sexjobs lees ik niks over bare. Betaal je deze bedragen en geen toeslag voor bare? Zou te mooi zijn om waar te zijn.
Op foto's ziet ze er trouwens lekker uit met een flinke kont

Gertjan

Snuffelaar
18 mrt 2021
9
1
Ik wil ook wel wat meer weten, vooralsnog geen reactie op whatsapp, Morgen ben ik in de buurt. Hmm klinkt goed.

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
Foto is niet van haar volgens mij maar op zich heeft ze een goed lichaam. Ik heb niet over bare gesproken en 160 voor uurtje betaald. Ik weet dus niet wat ze normaal rekent en klopt er staat geen bare of nzc in haar advertentie.

JJkijkt

Toogplakker
20 aug 2018
79
26
Ontvangt inmiddels weer in Zoetermeer, ff kijken of ik haar te pakken kan krijgen.

bikkelt

Toogplakker
15 jan 2019
79
11
Ja, maar vond haar te haastig
80 voor een half uur,en dan geld bij vragen voor pzc.
Nzc niet bespreekbaar, ook niet tegen meerprijs
ik stelde voor ,dan maar een vluggertje met pzc. voor de 80 euro
Maar ook dat moest in een hoog tempo.
Mooie dame met een lekker lichaam,maar mij niet meer gezien.

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
Ik heb haar laatst nog bezocht. nu voor de derde keer. 100 euro voor half uurtje bare. misschien doet ze dat niet met iedereen maar lijkt me sterk.

Terug
Naar boven