Lana alkmaar

Sjonbi1970

Toogplakker
2 okt 2023
25
17
Speel met vuur en ontdek hoever je durft te gaan.
Klinkt als je komt thuis met een ziek vriendje.
De muur op de foto's ziet er uit als een afwerkhok.
Ik sla deze even over.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Vandaag redelijk snel reactie. Aangekomen in Alkmaar krijg ik een: kunnen we later afspreken heb nu controle🤦🏾‍♂️. Wat een teleurstelling weer. Was hoopvol op een cumdump. Nzc, tongzoenen, beffen en cip. Pzc voor €80 afgesproken. Ook nog aan de telefoon gehad ter verificatie. Fata morgana tot nu toe. Jammer.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Is trouwens een Oostblokker naar ik vermoed het accent te horen. Niet volledig NL-er

Alles

Toogplakker
3 jun 2015
43
16
Troost je er is nog niemand geweest de echt een afspraak heeft gehad.
Heb het geprobeerd stond in alkmaar maar dame kwam niet opdagen wel app contact maar echt komen ho maar elke x een andere smoes ik heb het opgeven

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Zelfde gezeik dus. Wat een armoede. Mag van mij de beerput in

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Ik ben gisteren geweest. Om 16 uur afgesproken. Ik was in de wijk om 15:50. Gemeld dat ik er was. En gevraagd om de straatnaam en nummer. Nee, een aanduiding die en die flat tegenover. Een wijk met veel jaren 60 flatgebouwen met een gezamenlijke ingang voor twee straatnamen. Uiteindelijk straatnaam en huisnummer gekregen. Ik was daar om 16:30. Daar kreeg ik te horen dat ze niet meer wiĺde. Ik ben weggegaan. Misschien later nog een keer proberen.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Nou volgens mij is het nu helemaal helder…wat een tijdverspilling

Werkpeter

Toogplakker
4 dec 2019
25
14
Deze dame heeft jaren geleden ook dit vak uitgeoefend toen ze financieel lastig zat. Is toen een tijd gestopt voor het publiek (op een paar vaste klanten na). De laatste tijd zit ze weer aan de drugs en gaat je zelfs ongevraagd benaderen en met smoesjes vragen om geld. Ik heb haar geblokkeerd.

De sex zelf in die tijd was oké dwz cumdump. Maar ik niet meer dan dat. Toen ook een hoop geklaag over pijn hier, geen zin, opschieten met klaar komen etc… Voor mij een ruim gepasseerd station..

Maar voor de wandelcollega's die het maar niet lukt, het ligt niet aan jullie maar ik vermoed aan vriend coke.

Werkpeter

Toogplakker
4 dec 2019
25
14
Heb je gelijk in, is inderdaad niet dezelfde. (Maar wel net zo'n drama)

Voor de moderators: deze dame ontvangt in NH (Alkmaar). Kunnen jullie deze treed daar aan toevoegen?

bakstenen

Toogplakker
4 okt 2022
45
45
ik kreeg na 9 dagen zojuist ineens weer reactie van haar, na de vorige keer ineens genegeerd te worden, raar mens. ik ga me best er niet meer voor doen

Terug
Naar boven