Lamjan? - Zondag 14 januari 14:00 - 18:00 Bare GB - Den Haag

A

Anonymous

Guest
Er heeft eerder een advertentie gestaan met deze foto. Toen zonder vriendin van 'zijn' vriendin. Deze advertentie is kort na einddatum van de vorige geplaatst en nooit meer ge-update. Geen foto van de vriendin, sowieso maar 1 enkele foto om de keuze op te baseren, geen telefoonnummer bij advertentie, geschreven in de Vlaamse taal terwijl het plaats zou vinden in Den Haag (of omg.), ook uit het circuit niks opgevangen over de eerste keer, alle gaatjes beschikbaar. En Lamjan is een stad in India of een wat ongelukkig gekozen pseudoniem. Alles zo overziend, ben ik voorzichtig met al te enthousiast te geraken. Ben zelf niet het type dat zich "fake" opgeeft voor een GB om te controleren of het echt is. Dus idd ook benieuwd of iemand bij de eerste keer aanwezig was of repons heeft gehad op zijn aanmelding. Dame ziet er zeker okay uit.

A

Anonymous

Guest
Robbie zei:
11 maart in de herkansing maar nu zonder vriendin.
Welke herkansing? Niets dat er op wijst dat er ooit een gangbang heeft plaatsgevonden: zie hierboven.
Neemt zelfs niet de moeite om de advertentie bovenaan de rubriek te plaatsen, want dan kost het nog wat geld ook om deze (volgens mij "fake") advertentie te plaatsen.
Is er ooit iemand geweest? Dan graag even melden hier svp... Dan zou mijn intuitie mss niet correct zijn...
(Ik ga hier ook niet de moeite doen van te knippen en plakken.)

A

Anonymous

Guest
Volgens mij is dit ook fake.

Echter dat betekent wel dat de foto dan gejat is, want de oplettende kenners zullen de foto waarschijnlijk wel herkend hebben. Dit is wel een geile meid, zeer sexsueel. Iets teveel van het goede als je het mij vraagt. Ze plaatst denk ik vier tot zes keer per jaar een advertentie op sexjobs, meestal in het voorjaar, zomer (regio Zeeland) en kerstvakantie. Haar reacties op emails zijn scherp en het is een slimme meid, daarmee zou iemand het kunnen valideren (mocht je met haar mailen). Volgens mij is ze ook veel langer actief op sexjobs.

Ze vraagt geen vergoeding, maar je mag haar een onkostenvergoeding geven. Als het klikt, blijft ze een heel weekend en mocht je een buitenhuis hebben in een warm land, kun je haar een week uitnodigen.

Iets in mij zegt dat ze in het dagelijks leven een lesbische relatie heeft. Op het strand en bij het uitgaan is ze geobsedeerd door mooie meiden. Een gangbang, ligt echter niet in mijn lijn der verwachtingen. Ze is eerder zeer dominant richting mannen. Dus ik zie haar niet een gangbang doen. Maar ik kan het mis hebben.

Terug
Naar boven