Lada - Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Bezoek maar en laat ons weten beste aanrader zou ik zeggen want bare is pas vandaag in haar profiel gezet vanwege geen klanten vermoed ik . Ik heb haar well keertje geneukt vanwege 1 vriendin vroeg me maar niet bare geneukt :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Nou ik laat het maar zo.
Als een dame met slechte dienstverlening bare aanbiedt om toch klandizie te houden blijft de dienstverlening slecht.
Ik twijfelde al geen beffen en vingeren, nooit goed teken

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Pardon? Wat bedoel je?
Is de vrouw van de foto's niet de vrouw die ons ontvangt?
Maar ik ken haar niet dus dan maakt dat weinig uit toch?
Verricht een ander de dienst maar als die dienstverlening slecht is ga ik er liever niet heen

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Lekkerbare zei:
Pardon? Wat bedoel je?
Is de vrouw van de foto's niet de vrouw die ons ontvangt?
Maar ik ken haar niet dus dan maakt dat weinig uit toch?
Verricht een ander de dienst maar als die dienstverlening slecht is ga ik er liever niet heen

Zoals het er staat???
Er werkt nu een andere vrouw dus foto's kloppen niet

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Sorry Piet, maar dit is de rubriek 'wie heeft ervaring met'.
Jij kent blijkbaar Lada/Lara, je kent een vriendin en een andere vriendin. Maar over geen één vertel je je ervaringen. Waarom zo geheimzinnig?
Wees duidelijk

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Het staat er duidelijk toch? Lada neukt met condoom. Ben er een x geweest. Niet de moeite waard. Zij is terug naar Moldavië en een vriendin heeft haar telefoon waarschijnlijk over genomen. Toen ik de optie bare zag aangevinkt heb ik weer een bericht gestuurd en kreeg ik foto's van een andere vrouw. Weet niet wat hier zo geheimzinnig aan is of je zit nu in spanning en wil haar bezoeken en je hart maakt nu een sprongetje van geluk :lol:. Vriendinnetje ziet er trouwens niet verkeerd uit
Verder heb ik genoeg ervaringen gedeeld op dit forum alleen ben er nu een beetje klaar mee dat er kanslozen zijn die met screenshots lopen te zwaaien, alleen maar vragen stellen maar zelf nooit iets delen.
Waarschijnlijk zijn dit getrouwde mannen of ze zijn gewoon heel erg lui

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Rustig, rustig je kon toch meteen een kort stukje schrijven nav mijn vraag. Nou dat heb je hiermee gedaan.
Het is me duidelijk dank je wel

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ik ben voor de rest gewoon heel rustig. Ik vertel gewoon hoe ik erover denk

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ik ben voor de rest gewoon heel rustig. Ik vertel gewoon hoe ik erover denk. Volgende plak ik wel hartjes en smileys in mijn tekst :lol:

rdamnoordsw

Toogplakker
20 jul 2018
40
29
Deze dvp werkt nu in Arnhem volgens de link.
Wil haar binnenkort wel eens bezoeken, hoop dat het inderdaad de dame van de foto is, want de voorgeschiedenis met vriendin Lara/Lada vat ik nog niet helemaal.
Is mijn type wel, met die gypsy look ;), en ze laat ook toe haar te filmen begrijp ik.
Of ze bare doet ga ik wel merken.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

De link van Pagina 1 eerste bericht van Lada werkt niet.
Verder valt er onderaan Pagina 1 in bericht van Lid Piet te lezen dat Lada met condoom neukt.
De link van Lid Lekkerbare van 15 augustus komt uit op een andere dame (naam) waar geen NZC bij staat.

Onderwerp gaat op slot en later naar ons afgesloten deel.

Mvg Moderatorteam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven