L683

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Velen stellen zich hier voor als vers lid - dus doe ik als de dwarsligger die ik zo ongeveer vanaf mijn conceptie ben het tegenovergestelde: ik stel mij voor als een forum-personage dat gaat pauzeren als schrijver. Daar gaat-ie.

Ik ben een ongelovige - en niet alleen op religieus gebied.

Ik geloof niet dat soa-testen ook maar iets voorkómen (zo'n test zegt iets over het verleden, niet over potentiële besmettingen direct na het testen en verder), in alternatieve preventieve middeltjes, in soa-werende vitamines, in het vertrouwen dat besmettingen bij iedereen wel "vanzelf" zullen verdwijnen (en dat zonder later opdoemende gevolgen), kortom, ik geloof niets en niemand. Alleen wat wetenschappelijk - op elk moment verifieerbaar - is aangetoond, aanvaard ik.

De mens is een zoogdier. Eeuwen zochten filosofen en wetenschappers naar datgene dat het mensdier apart zet van al het andere aardse leven.

In mijn optiek is dat de mogelijkheid tot fantaseren en/of fantasieën overnemen en daarin dan vast geloven - een mogelijkheid die voor zover we weten geen enkele andere vorm van leven kent.

Ook dit forum - zeker ten aanzien van eventuele besmettingen - toont dat fenomeen in overvloed aan.

In de medische wetenschap wordt in principe alles grondig uitgetest. Waarom sommigen dan toch liever allerlei dubieuze wegen bewandelen, is mij - hier lezend - niet altijd duidelijk geworden.

Ik ben monogaam. In die zin dat ik met slechts één vaste professionele dame seks heb zonder condoom. Een dame van wie absoluut niet bekend is dat ze dat - in ieder geval met mij - doet. En van wie ik weet dat ze dat generaal gesproken ook nooit zal doen.

Geeft dat zekerheid (aan haar, aan mij ?) Nee. In feite net zoveel als in een monogame relatie waarbinnen de partners geacht worden niet te liegen, maar vaak … maar soms …

Ben ik verliefd op de dame in kwestie ? Nee. En dat is wederzijds. Het betreft een "speciale zakelijke relatie".

We kennen elkaar uiteraard goed. En mogen elkaar op een bepaalde wijze. Maar verliefd was, ben en blijf ik op mijn veel te vroeg overleden partner. En mijn dame … op geldelijk gewin.

Bij (incidenteel) andere dames ga ik nooit verder dan hun lieftallige mondjes penisaal te beroeren.

Iets niet snappen is wat anders dan iets veroordelen. Ik oordeel over niets en niemand. Maar begrijp soms niet dat conform de mededelingen op dit forum de mogelijkheid tot condoomloos seksen - zeker als dat leidt tot goede seks - soms het uiterlijk - of de in het uiterlijk duidelijk zichtbare gevorderde leeftijd - van de dame minimaal wat irrelevant maakt.

Ik zou het niet kunnen: een dame die mij qua uiterlijk (en persoonlijkheid) niet bekoort, kan mij grátis seks zònder aanbieden en ik zal dat aanbod vriendelijk afslaan. Maar dat is uiteraard zeer subjectief reageren.

De moeilijkste kwestie die ik op dit forum ben tegengekomen, betreft geloofwaardigheid. Niet zozeer het onderscheid tussen werkelijk beleefd, subjectief ervaren, ietwat - of sterk - aangedikt of zelfs totaal bijeen gefantaseerd - maar wie geloven we: klant of sekswerker ?

Er is ooit beweerd dat een bepaalde dame condoomloze seks heeft toegestaan, wat tot zo'n verhitte discussie leidde (ik weet zeker van wel / zij beweert bij hoog en laag: doe ik nooit) dat de censor ingreep.

Over de geloofwaardigheid zowel wat betreft schrijfsels op dit forum als in de praktijk tussen seks-aanbieders en klanten (van nep tot echt en alles daartussen) zou een dissertatie kunnen worden geschreven.

Ik denk dat ik gezegd heb wat ik kwijt wilde in een honderdtal stukjes en reacties. Sommige kwesties heb ik meer dan eens becommentarieerd. Als ik nu daarmee verder zou gaan, worden het meer dan vervelende herhalingen van zetten.

En velen vonden mijn schrijfsels al zo langdradig vervelend - zie hier weer een evident bewijs daarvan. Ook al waarschuwde ik nog al eens van tevoren: niemand hoeft dit te lezen.

In principe ga ik een hele poos zwijgen. Dat zal velen deugd doen.

Ik hoop mezelf ook.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Nou zeg, nu weten we nog niet 'hoe oud je bent', 'hoeveel jaar je al wandelt', 'hoeveel dames je al hebt bezocht' en 'hoe groot de jouwe is'.

Nee, zonder gekheid, ik heb me prima geamuseerd met de stukjes die je hier schreef, veelal prima onderbouwd. Dat anderen het niet kunnen waarderen, betekent eerder dat ze nog eens 'op senioren computercursus' moeten, of wacht...... met een goede muis naar 'muisvaadigheid' hadden moeten gaan. Dan hadden ze zo jouw berichten door kunnen scrollen.

Moge het je goed gaan!

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Typisch voorbeeld van een roepende in de woestijn.
Ik schrijf dus ik besta?
Niemand die het boeit wat je allemaal te preken hebt.
Dit topic is gewoon om je even voor te stellen maar ga het niet misbruiken om al je theorieën te dumpen om mensen te overtuigen.
Kan me wel voorstellen als je normaal niet gehoord wordt dat je het ergens anders probeert.
Succes met de stilte. Dat is goed nieuws

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
De goeden, degenen met fatsoen in hun lijf èn hun pen, zij die trachten genuanceerd te blijven niet te na gesproken: ik ben de mentaliteit van sommigen hier op dit forum meer dan beu.

Die is soms ronduit schofterig ten aanzien van collegae (en soms zelfs de dames) en dikwijls is het grove taalgebruik daaraan evenredig.

Bekijk alleen maar de recente rubriek "respect voor elkaar" (zie mijn bijdragen # 20 en vooral # 22).

De consequentie is dan vertrek. Ik zeg mijn lidmaatschap op en wens die "goeden" onder u het allerbeste.

En de anderen ?

Eén keer een tikje fatsoen graag: het geluid van uw gejuich wat temperen …

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Wat een martelaarscomplex 🙄

Nog nooit zo'n hoogdravende kerel meegemaakt die van zijn eigen scriptie geschrijf waarschijnlijk high wordt… en nul recensies, alleen maar gebalk 🥱

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Ach Johan, natuurlijk spreekt de schrijfstijl van de één je meer aan dan van de ander. Of zie je liever recensies.

In 1 ding heeft L683 groot gelijk, onbeschoft gaat het er nog weleens aan toe hier.

Wil je zijn epistels liever niet lezen: Even door scrollen of zelfs 'de gebruiker op negeren zetten' maakt dat je het niet hoeft te lezen.
Je reageert nu 'op de man' en niet 'op de inhoud' van wat hij schrijft en dat is eigenlijk 'not done' toch?

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
over op de man gesproken :ROFLMAO: :ROFLMAO: hehehe
neuken zonder forum, het lijkt meer het forum voor democratie, zie allemaal uilen van minerva verhalen langskomen de laatste tijd

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@NZC_Addict : de post waar je naar verwijst is toch voor 99% inhoudelijk hoor 🤓

Gelukkig zie ik buiten de 'uilen van Minerva' nog steeds dat 'niet te versmaden kutje' van jouw avatar langskomen 😇

17007.jpg

Zo, en nu even wat groter omdat dit mooie plaatje het verdient 😍

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
als ik je epistel hierboven mag begrijpen dan komt de vraag toch echt op wat heb je de afgelopen 2 jaar op dit forum gedaan , en waar haal je alle info vandaan welke je over de diverse dames geschreven hebt (zonder ze te bezoeken) mogen we dit allemaal als copy@paste gaan beschouwen van andere sites ..... Op deze manier creeer je juist hetgeen waar je nu zelf over zeurt

Terug
Naar boven