Kutjes

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Als ik een automonteur ben dan kan ik, als het goed is, een diagnose stellen voor merkspecifieke problemen. Ik kan dus vanuit opleiding en ervaring een makement oplossen omdat ik op de hoogte ben van wat er mis kan zijn.
Als ik computerdeskundige ben dan kan ik onderscheid maken tussen goede en niet goed werkende systemen. Ik kan dan advies geven hoe een tekortkomming te voorkomen of op te lossen is.
Als ik schipper ben dan kan ik naadloos een binnenvaartschip aanmeren zonder ook maar iets te raken.
Als ik koeien handelaar ben dan kan ik feiloos aangeven welke koe geschikt is voor aankoop richting fok of slacht.

Al deze mensen zijn ter zake deskundig vanuit ervaring of opleiding. Ze hebben allemaal een visie.
Gezien het feit dat er geen opleiding is om bare te neuken heb ik een vraag aan jullie:

Even de voorzet: zoalsik het ervaar heb ik de beste dates met vrouwen met een " gesloten" kutje. De buitense schaamlippen omsluiten de binnenste.
Het is alsof het meer gevoelig is en voelt, vanuit ervaring, strakker aan. Mijn ervaring dus.

Vraag aan jullie is of jullie dat ook zo ervaren of iets toe kunnen voegen aan dit draadje.

Grtz Umma

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Mijn mooiste kutje from the internet ;-)

middle015.jpg

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mijn mooiste en lekkerste kutje op dit moment wat ik neuk. :)

Bijlagen

• IMG_0569.JPG
    IMG_0569.JPG
    197 KB · Weergaven: 79

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mijn mooiste en lekkerste kutje wat ik op dit moment neuk. :)

Bijlagen

• IMG_0570.JPG
    IMG_0570.JPG
    12,5 KB · Weergaven: 704

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Doet ze wel aan NZC?
Kan je ook vertellen in welke provincie ze ontvangt, anders moet ik heel Nederland door rijden :D

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Is dit een wedstrijd ik citeer op een bovenstaande bericht of zo ?
zo opgeruimd. en leesbaar

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Dan deze,

Ook willen weten wie dit is?
Ik weet het niet meer, Ben de tel en namen kwijt.

Gr,
Umma

Bijlagen

• 4.jpg
    4.jpg
    671,2 KB · Weergaven: 900

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
P..l zitten :D :D :lol: :lol: zo ongeveer maar er zat wel een zadel op.
Maar ja, de nood was hoog en ik "moest" daarom toch erop.

Umma

Terug
Naar boven