Kutjes uitlikken

V

Verwijderd lid 18909

Guest
Vind het heerlijk om een gevulde doos van mijn voorgangers de creampie eruit en schoon te likken. Liefst eigenlijk zo vol en veel mogelijk. Maar zijn er dames die dat aanbieden. Die hun poes niet schoonmaken na een aantal klanten. Die het ook niet erg vinden om in een soerma kutje te neuken. Weet iemand welke dames dat doen er voor open staan. Lik graag vooral de creampies. Dat het sperma pok over het sterretje druipt om dat te likken. Erg geil.

A

Anonymous

Guest
Vraag Marina in Bilzen
Die neuk veel zonder moet veel in haar poesje hebben
Of Natasha in Genk hetzelde
Had laatst ook goed gevuld poesje toen ik er kwam…
Miss laat ze het op verzoek ook zitten

V

Verwijderd lid 18909

Guest
Oke bedankt voor de tip. Maar weet niet iemand een dame die het in Nederland die de creampies laten zitten. Om het door een andere klant het schoon te laten likken. Vind België en Duitsland iets te ver. Maar misschien weet iemand in Nederland.

A

Anonymous

Guest
Wat jullie zoeken is moeilijk ;)
Vrouwtje hier krijgt daar ook vaak de vraag toe, dit is bijna niet te realiseren, of je moet al meteen na de vorige bezoeker komen..
Of een trio (of elk apart maar meteen na elkaar) doen met een collega van het forum, dan valt het al net iets makkelijker te regelen :p

Ook vind je dit bij weinig dames omdat de meeste ervan uitgaan dat de mannen hier niet van houden.. je nog iets van je voorganger tegenkomt, daarom dat de meeste zich na elke klant ook even verfrissen.

Blackline81

Snuffelaar
19 feb 2021
12
0
Is nog een fantasie op mijn bucketlist...

Af en toe pijp ik wel eens een man klaar gewoon omdat ik zaad zo geil lekker vind. Heb geen bi of homogevoelens.

Een dame haar poes of zelfs kontje uitlikken die vol met zaad zit. Count me in please.

flyerken

Toogplakker
25 mei 2015
63
25
Ik vind het zelf leuk om te doen nadat ik in een dame ben klaargekomen, 1ste keer kwam een meid spontaan op mijn gezicht zitten en was het van you where not supposed to cum inside me, toen heb ik het er maar uit geslurpt en gezogen, sindsdien standaard vraag en ding geworden. Soms zijn dames verast hoe ouder hoe minder maar als je een amateurtje vasthebt kijken ze soms wel eens raar op..

Om nu speciaal op een gangbang een volledige collectie op te slurpen…. Daar ben ik nog niet aan toe :lol:

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Zelf moet ik er niet aan denken, maar help anderen graag. :D Zal het binnenkort even melden als ik bij een dame een afspraak heb (regio Amsterdam) kan je daarna langs om het eruit te likken.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Als ne man geilt op andermans zaad en dan nog durft beweren dat hij 100% hetero is wordt het hoog tijd om eens uit die kast te kruipen.
Als je jezelf niet kan of wil aanvaarden moet je ook niet hypocriet doen.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
496
Sorry hoor, vind je echt dat je zo moet reageren?
Enne ik zou maar eens nalezen wat de definitie man hetero en/of homo is.
Je bent echt geen homo als je menselijk sperma lekker vind smaken.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
496
Moet je nu echt zo reageren?
Ga eerst even nalezen wanneer iemand hetero of homo is. Een man die sperma lekker vindt is echt niet per definitie daardoor homo.
Het drinken van sperma is ook niet mijn favoriete bezigheid maar om nu te zeggen dus ik ben hetero!!
Nee echt niet.

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
flyerken zei:
Om nu speciaal op een gangbang een volledige collectie op te slurpen…. Daar ben ik nog niet aan toe :lol:

Ha ha idd ik ook niet wel meegemaakt bij een gangbang het vrouwtje haar mond met 5 man volgespoten en vervolgens liet ze het bij haar man/vriend in zijn mond lopen waarna hij braaf alles doorslikte 🙈

A

Anonymous

Guest
ik heb wel eens een kutje uit gelikt die ik zelf had vol gespoten.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ edja , dit heb ik ook al verschillende keren gedaan en dan een lekkere sperma zoen gegeven aan de meid waar eerst ik mijn zaad had gedeponeerd .

Bgb

Toogplakker
17 dec 2021
34
0
Niks mis met kutjes schoon likken
Wij krijgen ook wel eens de vraag of mannen dat mogen doen. Ieder ze fetisch toch. Wees vooral openminded en niks labelen en vooral jezelf zijn.

Bekromen zielen komen het minst ver 😉

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
496
Precies volgens deedydude zijn die mannen allemaal homo.
Hoe kom je erop.
Zag net het nos-journaal in Polen mag kinderen geen voorlichting gegeven worden. Dat wordt nog wat.

kalung

Snuffelaar
13 nov 2015
9
0
Zijn er geen koppeltjes waarmee je kan afspreken en den man dan eerst zijn partner zc neukt, en je daarna mag schoonlikken ?
Zelf op zoek naar koppel met mooie/slanke dame max. 45 jaar, maar voorlopig niet gevonden.

V

Verwijderd lid 18909

Guest
Ben ook al geruime tijd aan het zoeken. Om een goedgevulde kutje te likken. Het sperma van mijn voorganger of voor gangers eruit te likken schoon te likken. Heb het wel paar x Met Melanie Ede kunnen afspreken. Is helaas niks meer van haar te vinden. En Vrouw uit Utrecht vond het ook geen probleem om het sperma in haar kutje te laten zitten. Kon met hun daar altijd wel afspraken over maken. Ook van haar helaas niks meer te vinden. Misschien weet iemand een dame die dat geen probleem vind om dat aftespreken dat ze haar kutje vol laat zitten met sperma om het dan doormij schoon te laten likken. Of misschien mannen die voormij een dame wilt volspuiten dan vertrekt. En dat ik dan daarna het gevulde kutje lekker schoon lik. Misschien dat iemand wat weet.

Terug
Naar boven