Kutjes uitlikken

A

Anonymous

Guest
Ik kreeg gisteren een voorstel van twee mature milfen om hun gevulde kutjes uit te likken nadat een man ze had volgespoten.
Ik mag dan uitlikken en weer vullen. Wat is een gangbare prijs?

A

Anonymous

Guest
Wooow ik ook......
Je zeg het maar :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Is maar een vraag, een trio met twee reeds volgespoten mature milfen voor ongeveer een uur tot ander half uur.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Pffff wat een praatjes, gevulde kutjes uitlikken.

Heb de ervaring met gangbangs dat er altijd liefhebbers er voor zijn.
Maar dat ze uiteindelijk niet op komen dagen.
Bij elke bare gb is het mogelijk en een enkeling heb ik het zien doen.
Maar die hebben het nooit vooraf aangekondigd.

De personen die dat wel doen zijn eigenlijk alleen maar droog geilers.

Maar anders veel plezier. :)

Groet,
LD

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Nou LD,

Ik ben er ook wel een liefhebber van. Eigenlijk steeds meer in de loop der jaren. Vorig jaar nog een trio gedaan met een dvp milf en een andere man. Die man had haar gevraagd of ze iemand wist die in was voor dit soort dingen. Ik lag onder terwijl zij doggy genomen werd. Heerlijk. We hebben haar uiteindelijk 4 keer volgespoten.

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Mij mag je ook een berichtje sturen om een kutje te helpen vullen. Wat je met mijn zaad doet vind ik minder belangrijk. Ben in elk niet vies om in een gevuld spermapoesje te neuken. :p

A

Anonymous

Guest
Wxc zei:
Mij mag je ook een berichtje sturen om een kutje te helpen vullen. Wat je met mijn zaad doet vind ik minder belangrijk. Ben in elk niet vies om in een gevuld spermapoesje te neuken. :p

Ik ook niet .... :lol: :lol: :lol:

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Dus als er vrouwkes meelezen.....het is de moment om een toffe bende als ons uit te nodigen 😜😜

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
Wxc zei:
Dus als er vrouwkes meelezen.....het is de moment om een toffe bende als ons uit te nodigen 😜😜
hier is een dame....

Bijlagen

• 20210525_073957000_iOS.jpg
    20210525_073957000_iOS.jpg
    66,3 KB · Weergaven: 406
Terug
Naar boven