Kutje uitlikken

Pietje@home

Toogplakker
7 mei 2016
56
9
Zou graag een volgespoten kutje uitlikken. Zou mooi zijn als de dame zich Bare laat neuken en elke keer als ze is volgespoten even op mij komt zitten voor een grote schoonmaak!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
spermagames Duitsland, en voor de rest zowat elke baregangbang lijkt me.

Pietje@home

Toogplakker
7 mei 2016
56
9
Klopt natuurlijk. Maar zou graag bij een mooie dame een dag in een andere kamer liggen en haar elke keer schoonlikken als ze een klant heeft gehad. Gangbang zijn mij iets te massaal.
Natuurlijk betaal ik voor elke schoonmaakbeurt! Wie kent er iemand die dit wel wil doen?

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Hier heb ik ook zeker interesse in.
Heb het één keer morgen doen bij een stel. Lijkt mij super als het de volgende keer meer als 1 lozing zou zijn.
Hou mij graag aanbevolen

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
Ik heb dat een paar maanden geleden gedaan bij bareslet jordan(Vlaardingen)op haar verzoek omdat ik een vaste klant van haar ben,ik heb dat ook geschreven in haar topic maar blijkbaar is dat verwijdert??ik moest haar volspuiten omdat mijn naganger graag van een net volgespoten kutje sperma gebruik wou maken??dus met andere woorden je kan bij haar terecht voor dit!!

A

Anonymous

Guest
Kan dat niet bij de meeste bare bangs? Rustig op je beurt wachten en dan likken. Dan had je vandaag in utrecht een kans. Anders volgende week in rotterdam.

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
Hansvh zei:
Kan dat niet bij de meeste bare bangs? Rustig op je beurt wachten en dan likken. Dan had je vandaag in utrecht een kans. Anders volgende week in rotterdam.

Welke Gb is doat dan??

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Wat denk je van Greetje in Putte? Als je het wilt heb je daar altijd een vol kutje én kontje, je kunt daar helemaal je gang gaan!

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Ik ben zelf ook een enorme fan van spermalikken.
En zoals je aangeeft is het het lekkerste om het uit een kutje op te likken. Makkelijkste blijft toch een bare gangbang te vinden. Koppels lukt ook, maar is vaak prijzig, en dan heb je ook maar 1 lading... tenzij je die van jezelf ook gaat oplikken...

Als alternatief voor kutjes uitlikken kan ik je ook het volgende aanraden:
Zelf ga ik ook geregeld naar standaard gangbangs met condoom. Kost minder en er zijn er meer van.
Vaak eindigt het zaad op de borsten of in de mond van de dame.

Veel dames kicken er wel op dat je zaad van hun borsten likt. Ze duwen je gezicht er dan in enzo. Lekker!

Als er dames zijn die in hun mond laten klaarkomen, gewoon tijdig vragen of ze open staan voor een sperma kus.
Meeste staan er wel voor open. Echt geil om te tongen terwijl hun mondje vol sperma zit.

Als een dame doorheeft dat je graag sperma hebt, weet ze je wel te vinden als ze net zelf een nieuwe lading gescoord heeft ;)

Maar het beste blijft nog altijd een kutje proper likken! :cool:

Pietje@home

Toogplakker
7 mei 2016
56
9
Goede tip Xavierke. Wellicht dat ik dit eens ga proberen. Liefste zou ik inderdaad op een Bare gangbang de schoonmaker zijn ;)

Pietje@home

Toogplakker
7 mei 2016
56
9
Afgelopen week met Angel in Eindhoven in de cinema afgesproken! Daar aangekomen heeft ze zich laten volspuiten in haar poes en op haar borsten. Met haar ladingen kwam ze naar mij in de kleine tv ruimte.... Heerlijk!

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Op bare gangbangs geen probleem hoor, ik vraag het meestal vooraf maar nog nooit geweigerd. Mijn vriendin dwingt mij ook steeds om mijn eigen zaad op te likken :lol:

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Pietje@home zei:
Afgelopen week met Angel in Eindhoven in de cinema afgesproken! Daar aangekomen heeft ze zich laten volspuiten in haar poes en op haar borsten. Met haar ladingen kwam ze naar mij in de kleine tv ruimte.... Heerlijk!

PIETJE, welke Angel was dit? Je mag mij ander ook Pb doen

Terug
Naar boven