Kristina - Rotterdam

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Thanks CWP, dat de dames steeds een ander naam aannemen maakt het zoeken naar recensies behoorlijk lastig. Maar dat is juist de bedoeling van de dames om onwetende klanten te pezen en te bedriegen.

Jammer dat dat op het kinky forum nog niet bekend is. :evil:
Dus hierbij: Avantika = Kristina.

Kan dus -> Beerput.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zoals al opgemerkt door anderen: dame noemde zich eerst Avantika.
En idd geen beste recensies op andere forum.
Dus die ga ik ook niet proberen al ziet dame er leuk uit.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Bareneuker zei:
Thanks CWP, dat de dames steeds een ander naam aannemen maakt het zoeken naar recensies behoorlijk lastig. Maar dat is juist de bedoeling van de dames om onwetende klanten te pezen en te bedriegen.

Jammer dat dat op het kinky forum nog niet bekend is. :evil:
Dus hierbij: Avantika = Kristina.

Kan dus -> Beerput.

Op het kinky forum kan je zoeken op tag's dus bv het advertentie nummer, in dit geval 518159 die plak je hier neer http://forum.kinky.nl/tags.php en de recensies komen boven water ( als ze er al zijn )
Broeder ajax3star tag't alles wat nzc... Plak nzc in de tagzoekfunctie als beschreven en je heb alle meiden van kinky die nzc.

Have fun and spread the word -;)

Loda

Snuffelaar
16 jun 2015
15
0
na een mislukte poging om Lily te bezoeken belde ik de volgende dame op mijn verlanglijstje: Kristina

http://www.kinky.be/sex-afspraken/v...je-snel-schat--new-in-rotterdam-/default.aspx
Deze dame had ik eerder voorbij zien komen onder de naam Avantika, en leek me ook wel leuk om het eens mee te doen

dus terwijl ik nog in de Groepstraat stond, gebeld voor Kristina, ik kon direct terecht, en kreeg een SMS dat ik in de Groepstraat moest zijn :lol:
toch maar weer aangebeld, zelfde dame deed open, en beweerde nu dat ze Kristina was
ze leek er wel en beetje op, maar het was niet Kristina/Avantika
omdat ik geen zin had om weer de straat op te gaan, en de dame aan de deur er best leuk uitzag, ben uiteindelijk met haar in bed beland (zie mijn recensie van Angelika)

Terug
Naar boven