Kristina - Amersfoort

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Al is eerder aan je gezegd, site vol plakken met plaatjes waar we niets aan hebben is niet gewenst, plak gewoon een backup waar het tel nr en de dvp op te zien is en klaar.

Bovenstaande wederom verwijderd

Nick8200

Toogplakker
22 okt 2018
56
56
Net app contact gehad. Eerst was nzc niet mogelijk. Gaf aan dat ik dan verder ging zoeken. Toen kon het ineens wel, maar geen interne donatie. Sla 'm vooralsnog even over.

Mike8

Toogplakker
5 jan 2018
29
1
Vandaag bij haar geweest nadat ze tot twee maal toe gisteravond en vanochtend haar afspraak niet nakwam.
Maar omdat ik door het bericht hierboven wist dat nzc een optie was en mij de foto's enorm aanspraken tot vol gehouden om tot een afspraak te komen.

Ze vroeg me nog om een fles wijn mee te nemen en bij aankomst werd duidelijk waarom. Ze had al wat gedronken maar had daar buiten haar adem verder weinig last van.
Het was overigens 13:00. Voor de fles wijn nam ze geen moeite om een glas te pakken, waarbij ze voor dat ze hem aan de lippen zetten nog wel aan mij vroeg of ik een glas wilde. Heb hem afgeslagen.

Ik heb vervolgens mijn knop maar omgezet want waar ik een sjieke Ukrainse dame verwachten kreeg ik een losgeslagen dolle dame, die wat afwachtend is om initiatief te nemen maar door haar maar iets het hof te maken kwam ze helemaal los en zet ze het volle gas erop.

Ze is de dame van de foto's na goed bestuderen maar die zijn in zeer goede tijden genomen. Er zijn een paar kilos bij en ze verzorgt zich ook wat minder goed.

De daad: alles is bij haar mogelijk en in de prijs (wel haar op een hoffelijke manier benaderen) anaal, deep troath, cim, cif, en alles zonder condoom.
Ze zal het zeker niet bij een ieder doen maar vooraf met haar onderhandelen over mogelijkheden zal de mogelijkheden eerder beperken dan wanneer je tijdens de date er gewoon voor gaat.

Ze heeft me nog haar privé nummer gegeven voor wanneer ik in de UA ben, ze kon me zeker helpen aan goede huisvesting, ######, en goede clubs.
Ik heb hem maar opgeslagen ;-) je weet maar nooit!

Ik weet niet of ik haar nog een keer ga bezoeken, uiterlijk viel me echt tegen maar doordat er makkelijk een klik met haar gemaakt kan worden zodat er veel mogelijk is voor relatief weinig wil ik haar ook zeker niet afraden.

Ze gaat morgen misschien al weer weg maar komt ook zeker weer terug.

Good luck for all, mocht je het gaan proberen.

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Gisteren deze dame bezocht zit nu in Gorinchem ziet er idd minder mooi uit dan op de foto's ze ontvangt daar samen met een vriendin hun wilde een triootje maar na 10 minuten had ik daar geen zin meer in kwam doordat ik ze niet kon verstaan toen kristina in haar oor gefluisterd dat ik liever alleen met haar wou zei haar vriendin weggestuurd toen haar goed geil gemaakt en zonder probleem bare geneukt in allebei haar gaatjes ze houd wel van het ruigere werk twijfel gevalletje of ik nog een keertje terug ga

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Ook eentje uit het voormalige CTE circuit,

Allemaal geile Oekraïense, Baltische dames die ver gaan in hun service

Terug
Naar boven