Krista - Tienen

pleasureseeker

Toogplakker
2 feb 2020
26
9
Had gevraagd of betaling ook cash kan bij aankomst op kamer. Maar ging niet. Is nogtans de manier waarop ik altijd afspreek. Bank moet niet weten waar en met wie ik rondhang. Ik heb nog nooit op voorhand betaald. Dus zal deze dame links laten liggen . Oplichting of echt? Zullen moeten wachten op review van iemand anders.

paradox123

Toogplakker
13 mei 2015
94
12
Tegen mij zei ze dat ik mocht kiezen. Cash of digitaal. Geen idee wat ik ervan moet denken.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Weg blijven!
Voor de zomer adverteerde ze nog zonder gezichtsfoto en heb ik afgesproken met haar. Afgesproken aan hortensia boutersem. Betaling zou gewoon ouderwets cash gebeuren.
Ze komt aan en is gewoon een oude vrouw, in oude kleren, totaal onverzorgd, niks aantrekkelijks aan van kledij, vet slordig haar, tanden al tijdje niet gepoetst zie je van ver al.
Ik dacht al oh nee hé, hier moet ik toch zien onderuit te geraken...
Maar hortensia had m´n gebeden aanhoort denk ik want zij was al gaan zien voor een kamer en er zaten nergens nog sleutels in de automaat 😁
Ze stelde voor om dan naar carmotel in lubbeek te gaan, maar daar was mijn excuus!! Ik had niet de tijd om nog verder te rijden...flauw excuus ik weet het, maar ja...
Bon, concreet: ze is niet fake. Maar je moet wel verdomd serieus heet staan en al zeker minstens 5 jaar niet meer gevogeld hebben om daar mee een kamer binnen te gaan en zeker om daar 150 euro aa´ te geven. 150 euro...! 100-50 euro !!!!
Wie dat aan haar geeft mogen ze van mij per direct naar Geel voeren.

paradox123

Toogplakker
13 mei 2015
94
12
Haar foto op RL is idd niet geweldig. Maar als ik dan kijk op haar WhatsApp, lijkt het toch nog mee te vallen. Maar ik zal maar uitgaan van het worst case scenario🤣

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Als je er mee afspreekt, good Luck.
Ik heb de eerste paar dagen na die ontmoeting redlights niet meer open gehad, ik had er genoeg van. Als ik nu die foto op redlights zie passeren scroll ik nog altijd raprap door...
Brrrrrrrr.....nee zu. Geeft mijn portie maar aan de woef...

Terug
Naar boven