Kortingen in enkele FKK's

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Vorige en deze week gelden er kortings acties bij enkele FKK's in Duitsland.
Ome Mart sprak er al over maar het is nu nog aantrekkelijker over even naar Duitsland te rijden.

Als frequente Grimbergen bezoeker wordt wel ik persoonlijk blij van deze actie
mnsterbild2015-11-061nuxu.jpg

Deze advertentie staat in Bild Münsterländ en die is hier te krijgen http://www.media-impact.de/portrait/BILD-MueNSTERLAND-BILD-MueNSTERLAND_673014.html

Collega's die liever Villa Venus bezoeken zullen deze actie wel kunnen waarderen
ruhrostbild2015-11-06upjbe.jpg

Deze staat in Bild Ruhröst en is te krijgen in dit verspreidingsgebied http://www.media-impact.de/portrait/BILD-RUHR-OST-BILD-RUHR-OST_672954.html

Een Bild kost 80 ct dus voor de kosten hoef je het niet te laten. De Bild moet wel van dezelfde dag zijn. Je kunt geen bon van gisteren ofzo gebruiken.
De reistijd wordt wel ietsje langer maar als ik ga dan is dat vaak voor langere tijd en dan maakt dat half uurtje extra ook niet uit. Ik blijf tenslotte ook Hollander hè.
Als ik naar Grimbergen rij dan ga ik er meestal bij Wesel af en koop een Bild bij de aral in Wulfen of in Haltern am See.
Let op!! Vlak voor Haltern staat een flitser en hij doet het ook heb ik gemerkt vorige week.

In de andere FKK's lopen nog de volgende voordeeltjes:
Villa Verena Dortmund: van 10-12 Happy Hour toegang € 10,--
Villa Romantika Recklinghausen: van 10-12 en vanaf 20 uur Happy Hour toegang € 10,--
Freude Bochum: van 10-12 en vanaf 20 uur Happy Hour toegang € 15,--

Informatie komt van een forum van onze Oosterburen maar klopt eigenlijk altijd.

Doe er je voordeel mee. Acties lopen vaak een week, dus vandaag en morgen zal het nog wel gelden en volgende week is het weer afwachten of het verlengd wordt. Op zondag is er geen Bild maar de Happy Hour prijs geldt wel, tenzij het net weer anders is. Dat is volgens mij afhankelijk van de windrichting ofzo. Even bellen voor vertrek biedt dan uitkomst.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Voorlopig geen acties volgens de theke van Venus en Freude. Afgelopen week was de laatste kortingsactie. Maar met de chef weten we het nooit. We gaan het zien de komende weken.....

Terug
Naar boven