Koppel Gent Stef en mikky?

Marcelleken41

Toogplakker
4 mei 2015
107
10
Een paar jaar terug een super geile ervaring gehad met dit koppel. Zijn (nick)naam was zeker Stef. Haar naam denk ik was mikky of iets in die aard. Alles was mogelijk en ik zou ze graag opnieuw terug vinden. De tel nummers die ik van hen heb zijn niet meer in gebruik.

Marcelleken

Viander

Snuffelaar
16 mei 2015
3
0
ook nog afspraakjes gehad met hen,ze liet zich ook lupa noemen,echt werkelijk alles was mogelijk bij haar

barelover

Toogplakker
14 apr 2015
143
11
toevallig een uur geleden geprobeerd hen te bereiken op hun mailadres, maar kreeg de melding dat dit niet meer in gebruik is. Spijtig want was een koppel met passie en overgave ;)

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Een paar jaar geleden ook super ervaringen gehad bij hun. En inderdaad, alles was mogelijk bij hun (echt alles ;) )
Ook verschillende keren geprobeerd om hun te bereiken op de 2 nummers die ik had, maar zonder resultaat. Het mailadres werkt ook niet meer.
wel spijtig, want ik zou er direct weer een afspraak bij maken. Het was zeker niet goedkoop, maar wat ze te bieden hadden ........... mmmmmmm

A

Anonymous

Guest
Sexy koppel 54 jaar Oost-Vlaanderen - Gent 0474968051
Leuk stel heeft zin in trio of quatro!!!
Wie heeft een leuk voorstel??? Telefoneer gerust,alles bespreekbaar. Geile kusxxx

Gaat het over deze advertentie ? :D

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Stoeiman zei:
Sexy koppel 54 jaar Oost-Vlaanderen - Gent 0474968051
Wie heeft een leuk voorstel??? Telefoneer gerust,alles bespreekbaar. Geile kusxxx

Gaat het over deze advertentie ? :D

Het is inderdaad die advertentie

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Had dit ook gezien en zit ook te twijfelen of ze dit wel zijn. De vrouw op de foto lijkt er in elk geval heel sterk op.
Maar momenteel kan ik dit koppel niet gaan uit testen omdat ik invalide thuis zit nog tot zeker tot het einde van dit jaar.
Dus als er zich hier iemand anders geroepen voelt? Laat het ons dan zeker weten ;)

barelover

Toogplakker
14 apr 2015
143
11
denk het (spijtig genoeg) niet: met telefoonnummer kom je uit op de advertentie van Koko (met zelfde foto's) die het volgens mij niet zonder doet

A

Anonymous

Guest
Dat dacht ik ook al ! Die vrouw op de foto is wel degelijk Koko en niet Mikky !

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Spijtig, Koko is ook wel een toffe en hete vrouw, maar ik geloof dat je haar niet zonder kan neuken. Maar dit hoort natuurlijk niet in dit topic.

A

Anonymous

Guest
Klopt ! Dit item hoort niet thuis op Nzc. :cry:
Ik had het vroeger al eens geprobeerd om nzc met Koko te regelen en is niet gelukt. Of zou het nu anders liggen ?

A

Anonymous

Guest
Iemand vraagt: waar zijn Stef en Mikky (alias Lupa).
Vervolgens komt iemand met een advertentie van Koko.
Vervolgens zeggen we dat Koko niet zonder doet en de vraag hier niet hoort.
Zonder verdere bedoelingen: beter lezen mensen. En ja ik wil ook graag weten waar Stef en Lupa/Mikky zijn.
Heb samen met Stef nog Mikky haar eerste anale dp mogen geven.

A

Anonymous

Guest
Stef en Mikky.......... Mmmmmmmmmmm. Ik wachtte ze op bij P'titamy. Daar kwamen ze aan in hun auto. Mikky zat wat moeilijk. Vanwege de enorme glazen buttplug die in haar geile poepgat zat. Wat was dit een heerlijk ongecompliceerd geil sletje. Ik heb haar anaal gefist. Ik was samen met Steff de eerste die haar anaal mocht dp-en. Echt, niks ging haar te ver. Als je ook haar geile kont maar ge-(mis)bruikte. Ik had ergens jaren later nog wel eens contact. Maar ipv 200 euro voor onbeperkte tijd was het 300 euro voor een uur geworden. En daar dan ook nog de kamer bij. Te veel voor mij. En daarna nooit meer ergens te bereiken. Heel erg jammer.

stefanpervers

Toogplakker
11 apr 2015
106
3
ik heb dit extreem geil en perverse koppel lang geleden ook bezocht(4 jaar geleden ofzo)
Tenminste als we het over dezelfde hebben.
Naar mijn idee was het stef en meggy.
Daarna nog een keer contact gezocht, dat is nu inmiddels alweer 3 jaar geleden.
Toen werd de telefoon wel beantwoord maar kreeg ik de mededeling dat meggy ernstig ziek was.
Daarna was het nummer buiten gebruik.
Was een enorm geile ervaring vroeger maar ben bang dat dit niet meer opnieuw gaat gebeuren.
Laten we hopen dat alles goed is gekomen of dat er niet de waarheid is gesproken toen.
Zou ze heel graag weer eens bezoeken.

Terug
Naar boven