Koppel 1989 groet u allen ;-)

NickB1989

Snuffelaar
3 jan 2016
4
0
Beste Mensen,

Wij zijn een gezellig en geil koppel van 25 en 36 jaar oud en kijken hier heerlijk rond.
Zij (25-BLOND LANG HAAR/GOED FIGUUR/DD BORSTEN) houd van bare Gangbang, hij (36 BI-19CM MAG HAAR SCHOON LIKKEN/WORDEN GENEUKT/ STIJF PIJPEN) om haar en haar mannen dienen.
Zij gek op groot geschapen en/of veel zaad, neuken zonder vindt ze super, maar houd niet van pijpen of zoenen.

O ja, we hebben nog geen advertentie ergens staan maar dat komt snel en zullen dan een link hier plaatsen ;)

Groetjes & xxxxjes Kim & Nick

kawah

Toogplakker
22 dec 2015
62
1
klinkt wel geil, ben nog nooit door een man stijf gepijpt om vervolgens de vrouw te neuken...
ben benieuwd waar jullie gaan ontvangen....
groet,
Kawah.

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Hoi,

Welkom op dit forum en mijn beste wensen voor 2016. Mochten jullie eens een gangbang hier organiseren, dan hoor ik het graag van jullie.

Groetjes,

NickB1989

Snuffelaar
3 jan 2016
4
0
kawah zei:
klinkt wel geil, ben nog nooit door een man stijf gepijpt om vervolgens de vrouw te neuken...
groet,
Kawah.

Hoi lieve Kawah,
We laten ons snel horen waar en hoe en zo. :) Een pb sturen kan natuurlijk ook.
xxxjes Kim en Nick

NickB1989

Snuffelaar
3 jan 2016
4
0
cedric78 zei:
Hoi,

Welkom op dit forum en mijn beste wensen voor 2016. Mochten jullie eens een gangbang hier organiseren, dan hoor ik het graag van jullie.

Groetjes,

Hoi lieve cedric78,
Dank je wel, jij ook de beste wensen voor 2016! We laten van ons horen ;)
xxxjes Kim en Nick

Mapi

Snuffelaar
1 sep 2015
23
1
Kim en Nick

ook de beste wensen en veel neuk plezier in 2016

Gr Marlo

kawah

Toogplakker
22 dec 2015
62
1
NickB1989 zei:
kawah zei:
groet,
Kawah.

Hoi lieve Kawah,
We laten ons snel horen waar en hoe en zo. :) Een pb sturen kan natuurlijk ook.
xxxjes Kim en Nick[/quote

ben nieuw op dit forum, hoe plaats ik een pb ?

A

Anonymous

Guest
NickB1989 zei:
Beste Mensen,

Wij zijn een gezellig en geil koppel van 25 en 36 jaar oud en kijken hier heerlijk rond.
Zij (25-BLOND LANG HAAR/GOED FIGUUR/DD BORSTEN) houd van bare Gangbang, hij (36 BI-19CM MAG HAAR SCHOON LIKKEN/WORDEN GENEUKT/ STIJF PIJPEN) om haar en haar mannen dienen.
Zij gek op groot geschapen en/of veel zaad, neuken zonder vindt ze super, maar houd niet van pijpen of zoenen.

O ja, we hebben nog geen advertentie ergens staan maar dat komt snel en zullen dan een link hier plaatsen ;)

Groetjes & xxxxjes Kim & Nick

hoi kim & nick
dat je welkom ben heb je al door vermoed ik . ;) :D

heb er wel oren naar om te komen gangbangen ( alleen ik ben 100% hetero )
ben ik dan ook welkom ??

groetjes Creampie Adriano

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Hoi Kim & Nick,

Welkom op het forum. Aan jullie schrijven te zien komen jullie uit Nederland. Klopt dat en zo ja waar ongeveer ?
Wel jammer dat Kim niet aan pijpen en zoenen doet maar als ze dat met haar lekkere kale kutje goed maakt is dat zo weer vergeten natuurlijk. ;)

Terug
Naar boven