Kontje training

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Beste wandelaars,
Leer eens elkaar met respect te benaderen!
Iedereen heeft een andere mening over iets, want moest dit niet het geval zijn, dan zou het heel triestig zijn in de maatschappij.
Leve de diversiteit!
Ikzelf heb een fysieke beperking en ben dus ook niet zoals een gewone valide. Ben ik dan ook abnormaal?
Jaarlijks dien ik op controle te gaan voor mijn grote prostaat, door teveel te zitten, en dan wordt een prostaatmassage door de dokter uitgevoerd om te zien of de prostaat nog soepel is. Zolang deze soepel blijft, is er geen probleem.
Maar de massage zelf, heeft een heerlijk en speciaal gevoel.
Voor wie dit nog niet ervaren heeft, houdt beter zijn mond.
Laten we nu, voor wie ervaring hierin heeft, gewoon op de oorspronkelijke vraag te antwoorden.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
@kinG, zo is dat. Diegene wie dit niet kennen en weten hoe lekker prostaatmelken is, moeten zwijgen. Medisch en wettenschappelijk bewezen waar de mannelijke g-spot zit.

Trouwens kan ik positief nieuws melden hier, mijn training heeft resultaat geleverd. Gisteravond eindelijk geneukt door een shemale, zij heeft dus mijn anus-maagdelijkheid goe ontnomen, zie mijn review (volgt wel later). Het was zeer lekker, geil en plezant ondanks de grote van haar worst (21 cm en ongeveer 4 cm doorsnede: groter en langer dan mijn dildo en grootste buttplug).

Ik vond vooral het gevoel van opgevuld te worden (dat je niet weg kunt doordat je erop zit gespiest haha) lekkerder dan haar gestoot, heb dit telkens ook bij mijn toys. Meer uitleg in mijn verdere recensie maar ik ben zeer blij en de smaak te pakken haha, vooral bij shemales & transgenders & hopelijk ooit ladyboys.
Versatile zijn, top en bottom tegelijkertijd, is echt het beste:).

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Neen, gespoten had ze niet maar gewoon het gevoel dat iemand achter je staat en je haar voelt je penetreren. haar adem voelen op jouw lichaam en haar stem horen terwijl ze heet wordt. Op zijn hondjes werd ik genomen, eerst mijn gezicht op het bed en daarna rechtop staand met haar tongen terwijl zij mij in mijn nek en op mijn rug kuste. Details volgen maar ik kan zeggen, 1 van de beste dingen ooit in mijn leven want mijn droom/ fantasie uitgekomen en was alsof ik in mijn eigen favoriete trans-sexclip acteerde. Ik raad iedereen een echte shemale aan, mijn ervaring zul je hier nog zeker zien vermeld. Nu weet ik hoe mijn vorige sexpartners en deze shemale zich voelden toen zij getopt werden.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Geen idee ben enkel top, ben te bekrompen van geest nog.

T slaat op niks om mezelf dit genot te ontnemen, I know maar Is een psychologische barrière

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
@frikandel: dat kan ik begrijpen maar toch eens de stap proberen. Eerst rustig bij jezelf starten met een vinger (in de douche is ideaal) of kleine dildo of plug of vibrator (vrouwen hebben uitgebreide keus) en zo opbouwen. Belangrijkste is je eigen genot en plezier hebben, natuurlijk de lube niet vergeten haha. In het begin zal het raar doen en pijnlijk zijn, moeilijkste is de (mentale) grens te overschrijden maar daarna wordt het beter. Telkens klein beginnen om je kontje gewend te laten geraken aan iets erin.
Ook bij je levenspartner als je die hebt of bij paydates vragen of ze je kontje willen likken of vingeren, een ander lekker plekje is juist onder de balzak dus boven het kontgaatje. Ik heb de poort opengedaan en kan niet meer terug haha want ik geniet zo veel van anale verwennerij. Trouwens mijn partners (pay en non-pay) vonden en vinden dit ook altijd verrassend en geil.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
762
642
Wrijf eventueel wat boter rond de vinger waar je mee wil gaan penetreren, doe ik ook altijd.
Voor het overige, als je anale penetratie nooit in je leven meegemaakt hebt ben je een serieuze sukkelaar imho.
Succes voor de rest!

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Zo erg zou ik het niet zeggen, ieder zijn keuze maar éénmaal je ervan geproefd hebt wil je meer en probeer je te experimenteren tot waar je kunt. Ik heb voorlopig mijn grens bereikt, zie recensie met Naomy.
Ik dacht hier blij nieuws te spreiden met mijn ervaring met haar maar sommigen vinden het belangrijker om hun bullshit te schrijven in mijn eigen recensie-onderwerp. Laat ze maar doen, ik heb plezier gehad en op naar de volgende date. Hopelijk met haar of iemand anders, maar mijn kontje verder trainen met toys en de worst van een shemale op paydate zal zeker nog vele keren gebeuren haha.
Worst zeg ik ook tegen de shemale zelf maar dan in spaans of italiaans dus woke genoeg, ze lachte hiermee.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Kijk alproz een goed voorbeeld waar ik het over had. Dan snappen we dat er hier bekrompen zielepoten op het forum zitten.

Dus net als bij Vlaams blok CORDON SANITAIR!
Wat is er misgegaan met Cumgiver? Van gewaardeerd lud tot sbeue partyspoiler. De wat onhandige oom op de familiefeestjes🤣🤣Kom er maar in Cumgiver😜

Terug
Naar boven