Kontje training

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik denk dat er klaar voor ben, eerst opwarmen van klein naar groot zoals ik altijd doe :D . Ooit de stap misschien wagen hè. De grootste plug en dildo zijn 13,5 cm lang, beide breed genoeg (ongeveer 3,6 cm-3,8 cm). Meer kan ik voorlopig nog niet aan haha. Vroeger me proberen te laten neuken bij een shemale (paydates) en transgender (gratis) deed telkens teveel pijn want toen niet getraind. Hoe bereiden jullie jezelf voor om je te laten nemen: met toys of poppers of vingers? Mijn droom is dus weer een shemale of ladyboy maar voorlopig bij een amateurdame alleen, misschien toch mijn dildo volgende keer geven voor in haar strapon haha. Mannen hoeven niet te vragen omdat ik dit niet wil met hun.

Bijlagen

• DSC_0049.JPG
    DSC_0049.JPG
    569,4 KB · Weergaven: 71
  • DSC_0050.JPG
    DSC_0050.JPG
    564,9 KB · Weergaven: 78
  • DSC_0051.JPG
    DSC_0051.JPG
    574,5 KB · Weergaven: 71
  • DSC_0052.JPG
    DSC_0052.JPG
    623,6 KB · Weergaven: 68
  • DSC_0053.JPG
    DSC_0053.JPG
    588,9 KB · Weergaven: 71
  • DSC_0054.JPG
    DSC_0054.JPG
    529,9 KB · Weergaven: 67
  • DSC_0055.JPG
    DSC_0055.JPG
    490,4 KB · Weergaven: 79
  • DSC_0067.JPG
    DSC_0067.JPG
    531,1 KB · Weergaven: 65

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Wat zijn jullie voor zielig zakken, begrijpen er niks van. Even belachelijk reageren. Bende ******. Zeker geen ervaringen met anale verwenning. Schrik om jullie g-spot te laten verwennen. Echt erg. Dit moet normaal een open-minded forum. Gelukkig zijn er genoeg die weten waarover ik praat. Trouwens als je niks zinnigs te zeggen hebt in dit deel van het forum, houd dan uw bakkes zoals wij in Vlaanderen. Dan vraag je je af waarom forumleden kwaad worden. Een welgemeende Fuck you.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
762
642
Wat zijn jullie voor zielig zakken, begrijpen er niks van. Even belachelijk reageren. Bende ******. Zeker geen ervaringen met anale verwenning. Schrik om jullie g-spot te laten verwennen. Echt erg. Dit moet normaal een open-minded forum. Gelukkig zijn er genoeg die weten waarover ik praat. Trouwens als je niks zinnigs te zeggen hebt in dit deel van het forum, houd dan uw bakkes zoals wij in Vlaanderen. Dan vraag je je af waarom forumleden kwaad worden. Een welgemeende Fuck you.
Mijn reactie was eigenlijk erg serieus.Probeer het gewoon eens zou ik zeggen.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
762
642
Lorazepam maakt de anus wat soepeler,laat ik het zo stellen.Het is zeker niet iets voor iedere dag te gebruiken,dat geef ik toe.Neem het zelf sporadisch,dan is de werking ook heel aangenaam.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Ik vind de vraag terecht. Moet zeker kunnen in deze rubriek.

Een lid wat staan uitlachen omdat hij andere seksuele voorkeuren heeft en daar een vraag over stelt, is beneden alle peil.

Hij maakt toch niemand belachelijk omdat die andere 100% hetero is?

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Alproz trek het je niet aan, men ziet je speelgoed collectie en meteen krijg je reacties die je van ontdekkende pubers kan verwachten. Ben zelf meer top dan bottom, maar ik heb liever een transen klit in mijn aars. En dat is het enige wat ik erin wil hebben. Volgens mij bestaan er ook toys met een oprekpomp. Gewoon goed dat je aars traint, want hoe heerlijk is het dat je een lekkere transen in je voelt stoten en haar zaadbuks in je aars leegschiet. Blijf trainen.

Cumgiver

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Allproz

Ik ben jaloers op je collectie dildos, heb je nog foto's om te delen ? Evt waar ze in je aars steken ? Zelf heb ik nu een kleine dildo inzitten om wat te rekken
... heerlijk gevoel idd

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Gewoon shoppen op Pabo.nl of Pabo.be of Easytoys.nl of zelfs Bol.com of enz. haha, zoveel keuze. Ik ga het bij deze toys houden want zijn ideaal qua grootte & dikte & lengte. Daarbij nog een Fleshlight Go Surge voor met of zonder anaal gespeel dus mijn collectie is compleet om feestje te bouwen haha. Eigen handje werkt ook altijd goed hè. Het grote voordeel is dat ik zelf kan regelen hoe diep ik ga en wat ik doe met mijn toys, bij een dame met voorbinddildo of shemale/ladyboy/transgender zou dit toch anders zijn. Maar volgend op mijn lijst is bij volgende date mij laten nemen met mijn realistic-dildo in de strapongordel mijn nieuwe vaste amateurdame haha. Ik raad iedereen om te blijven experimenteren, waarom zouden alleen vrouwen mogen toys gebruiken;)

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
Ik geloof dat jij last hebt van het Dildo syndroom ,is niet erg hoor ,er zijn meerdre.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Mensen zoals jij Renek bedoelde ik dus. Effe doen alsof je grappig bent. Ofwel reageer je zinnigs ofwel niet. @moderatort, ik zal niet verder de discussie verergeren maar graag reacties die iets te zeggen hebben.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Alproz dat zijn leden die op de zolderkamer zitten, in het dagelijks leven niet veel te vertellen hebben, achter hun pc zitten, graag een grote muil geven tegen iets wat niet in hun straatje passen en hier stoere taal neer zetten. Daarnaast een instructie hebben die ze nog steeds door hebben: rukken voor dummy's. 😅😅😅

Kortom geen aandacht geven aan deze personen, want ze krijge daar spontaan een traumatische orgasme van.

CG

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Hi Cumgiver,wil jij mij niet als excuus gebruiken om in contact te komen met jouw nieuwe vriendje hier.Stuur hem gewoon PM,maak lekker een afspraak met hem ,bekijk met hem zijn dildo collectie of maak er meteen een wedstrijdje van wie de grootste dildo in zijn aars kan krijgen .Laat mij lekker met rust .

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
Alproz stelt in feite niet echt een vraag. Was gewoon onder het mom van een vraag dat hij zijn collectie wou ten toon stellen terwijl hij zichzelf aan het opgeilen was. Daarom die reacties van de leden. En daarom die sterke tegenreactie van hemzelf. Had gedachte mede geile praters te vinden en toen hij alleen stond was het wat beschamend en toen een heel emotionele litanie neergetikt.

Het is ook niks bijzonder. Alproz, Dus je steekt graag dingen in je gat. So what?

Ja. Het kon wat tactvoller van mede leden. Maar moest onze Alproz niet zo exhibitionisch van achter de hoek gesprongen zijn was het ook nooit gebeurd. ;D

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Met die bizarre logica is de topic "Foto's van je date" ook overbodig wegens te exhibitionistisch?

Terug
Naar boven