Kom je langs op 8 of 9 april

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
als je echt zeker weet dat je soa vrij bent, dus geen klachten hebt.
:ROFLMAO:

Je weet pas dat je SOA-vrij bent als je recent getest bent (en daarna niemand meer gedaan hebt voor de puristen).

Je moest eens weten hoeveel er zelf geen klachten hebben, maar wel anderen (1)jeuk, (2)een branderig gevoel en (3) afscheiding gaven nadat ze hun plasser daar binnen hebben laten gluren.

Verder iedereen die gaat natuurlijk veel plezier en geluk 🍀

Tingi

Toogplakker
8 mei 2019
38
95
:ROFLMAO:

Je weet pas dat je SOA-vrij bent als je recent getest bent (en daarna niemand meer gedaan hebt voor de puristen).

Je moest eens weten hoeveel er zelf geen klachten hebben, maar wel anderen (1)jeuk, (2)een branderig gevoel en (3) afscheiding gaven nadat ze hun plasser daar binnen hebben laten gluren.

Verder iedereen die gaat natuurlijk veel plezier en geluk 🍀
Klinkt alsof de beuker zelf nogal wat ervaring hier mee heeft. Benny: graag thuisblijven 🤣

Tingi

Toogplakker
8 mei 2019
38
95
Klinkt leuk, vraag me toch even af hoe iets zit. De poster heeft in het verleden reacties geplaatst als zijnde wandelaar, deze post is alsof het vanuit een dame zelf komt?

nu kan het de/een vriendin van de persoon uit voorgaande reacties zijn, dan is hij de vriend waarover gesproken wordt? alsnog apart dat het dan vanuit de dame geschreven wordt.
of deze persoon fungeert als tussenpersoon en heeft de adv. gewoon copy/paste naar ons?

in beide gevallen beetje opvallend :rolleyes:
Laat ik dan zelf even zeggen hoe het zit. Ik (Tingi) ben een wandelaar, en zet deze oproep namens mijn (sex)vriendin. Het is puur haar eigen keus om dit zo te doen, en geheel haar eigen tekst. Vervelend dat dit nu in twijfel getrokken wordt door ene Richard. Nergens voor nodig, beetje zuur ook.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Allemaal leuk en wel maar heb nog niks gezien in mijn pb…

4fun

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Ik heb wel contact gehad maar helaas las ik de reactie pas te laat vanmiddag en ben wel in de richting gereden zonder een definitieve bevestiging maar anders zou ik het sowieso niet halen. Helaas kwam voor mij pas te laat het bericht dat het iets later zou worden en dat past niet meer in mijn plannen :(

Sorry Veena/Tingi!

Voor de rest van de users: mogelijk gewoon heel druk en daarom later antwoord maar mijn berichtjes werden wel degelijk beantwoord. YMMV

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Laat ik dan zelf even zeggen hoe het zit. Ik (Tingi) ben een wandelaar, en zet deze oproep namens mijn (sex)vriendin. Het is puur haar eigen keus om dit zo te doen, en geheel haar eigen tekst. Vervelend dat dit nu in twijfel getrokken wordt door ene Richard. Nergens voor nodig, beetje zuur ook.
Ik trek het niet per sé in twijfel, ik stip aan dat het apart oogt. Je kan toch niet ontkennen dat zoals ik in mijn opmerking aangaf het een beetje apart leest? een advertentie van een dame, geschreven vanuit een dame vanuit de account van een wandelaar?.. niks mis mee, maar dat had je ook in de post gelijk kunnen aangegeven, klinkt gelijk een stuk geloofwaardiger ;) weet iedereen waar hij aan toe is.

Niet om het een of ander, maar er zijn met regelmaat links en rechts posts van "binnenkort deze dame hier en daar te nemen" waar vervolgens nooit iemand meer iets van hoort. Als ik dan een post zie waar direct aan te zien is dat er wat niet helemaal duidelijk is, dan is het toch niet raar iedereen even aan te stippen dat ze er rekening mee moeten houden dat het wellicht een wassen neus is? Ik heb bewust niet hard benoemt en zwaar in twijfel getrokken om het voor jou open te laten het verder toe te licht... heb je bij deze gedaan, prima toch. Gewoon even je post, advertentie goed inrichten om twijfel te voorkomen is dus de tip.

Tingi

Toogplakker
8 mei 2019
38
95
Allen, graag zelf een PB sturen. Ik ga niet reageren op losse opmerkingen /oproepen bij de promo. groetjes Tingi en Veena

Jfoxx

Snuffelaar
27 feb 2026
3
1
benieuwd voor een volgende keer. Gezien ik als nieuweling geen pb kan sturen

Terug
Naar boven