Knap sletje 22 Jr - Vlaardingen Do 26 Mei 2016

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik heb begin van de avond gemaild met de onderstaande vragen maar ook nog geen antwoord gekregen.

Even een vraagje want je hebt er geen tijd bij staan.
Van hoe laat tot hoe laat is deze lekkere meid zonder condoom te neuken ?
Slikt ze ook lekker warm sperma door ?

Begin het gevoel te krijgen van "Als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat het vaak ook".

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik snap dan niet dat iemand dan een advertentie plaatst als ze toch niet reageren.
Beetje verspilde tijd. :roll:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
lekker ding zei:
Ik snap dan niet dat iemand dan een advertentie plaatst als ze toch niet reageren.

Kan wel wat redenen bedenken

1 foto is van iemand die nergens van weet. Zgn internet pesten
2 mail adressen verzamelaar
3 iemand die geil wordt van de mails die er op komen en zich lekker af zit te rukken.

Als je de advertentie leest, zaken als onderpissen, fisten, spugen ect ect, niet echt een standaard zaadgeil sletje...

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
CWP zei:
lekker ding zei:

Kan wel wat redenen bedenken

1 foto is van iemand die nergens van weet. Zgn internet pesten
2 mail adressen verzamelaar
3 iemand die geil wordt van de mails die er op komen en zich lekker af zit te rukken.

Als je de advertentie leest, zaken als onderpissen, fisten, spugen ect ect, niet echt een standaard zaadgeil sletje...

Zieke personen dus :? :lol: :lol: :lol:

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Heb zo'n vermoeden dat deze advertentie afkomstig is van de Delft/Vlaardingen/Arnhem/Zwolle/Schiedam 'eerst betalen aan chauffeur oplichtclub '.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zie dat advertentie op Sexjobs weg is. Heb via de Meldknop al gevraagd om dit onderwerp naar de Beerput te verplaatsen.

Terug
Naar boven