Knap geluk gehad

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
84
91
Ik woon op een provinciale weg tussen twee steden, zo een 20tal minuten stappen van het station.
Een heel eind verder is er een landbouwbedrijf (tomaten) waar nogal veel asielzoekers tewerkgesteld worden, degene die al in een asielcenter verblijven en hun dossier nog in onderzoek is.
Ik zie er dagelijks enkele tientallen voorbijstappen van het station naar dit bedrijf, en van allerlei afkomst, Afghanen, Syriêrs, afrikanen, kortom teveel om op te noemen.
Al meerdere malen is er een schone deerne bij,telkens voor een paar maanden (100 werkdagen) en dan veranderen ze weer van personeel, maar al die keren dat er een schone griet passeerde geen contact gelegd... tot vorige week.
Het regende smorgens om 9h toen ik met de fiets van het station naar huis reed en er 3 personen op het fietspad liepen omdat de graskant te nat was.
Ik rinkelde met mijn fietsbel en ze gingen opzij staan om mij door te laten, toen zag ik dat het afrikanen waren waarvan 1 vrouw.
Ik zei vriendelijk goeiedag, wat positief beantwoord werd

zo'n honderd meter verder was ik thuis en besloot hun een paraplu te geven, ik stak de straat over en overhandigde deze aan de vrouw, welke ze met blijdschap aannam.

Ik zei, als je hem niet meer nodig hebt, hang hem maar aan mijn deur.

Zo'n uurtje later kwamen er 2 van hun terug, waarvan 1 de vrouw, en ze brachten mijn paraplu terug, en bedankten mij uitvoerig, ik zei, als je hulp nodig hebt met iets, laat maar weten, als ik kan helpen, dan zal ik dat graag doen.
Ze noteerde mijn telefoonnummer, belde mij eventjes en vertrok.
Ondertussen enkele malen berichtjes gestuurd en gebeld.
Vrijdag avond keerde ze terug naar het asielcentrum, ligd in de provincie Luxemburg;
afgesproken om zondag als ze terugkeerde eventjes bij mij langs te komen.
Zogezegd zo gedaan, ze was op de afspraak, koffietje gedronken, wat geknuffeld en ik voelde dat ze het ook wel zag zitten om verder te gaan.
Naar de slaapkamer getrokken, langzaam aan uitgekleed, dan het bed in, ineen gestrengeld om de koude te verjagen, gevingerd en toen begon ze mijn paal tegen haar klitoris te wrijven, en vroeg ze : wil je dat ik klaar kom? Ik zei ja natuurlijk.... enkele minuten later voelde ik nattigheid op mijn been en toen ze klaar kwam gutste het eruit.
Dit was de eerste keer dat ik iemand voelde squirten, zalig gevoel wel.
Dan was het mijn beurt, mijn sabel erin gestoken en lekker diep kunnen doorneuken.
Na het klaarkomen kneep ze met haar kutspieren het laatste druppeltje eruit.
Dit was de ervaring waar ik al lang van droomde, squirten en knijpen met de kutspieren.
Hierna nam ze vlug een douche , want ze wou op tijd de bus nemen, wat nog net lukte. ik kreeg zonet een berichtje van "Merci".
Het was leuk voor ons allebei, hierop komt zeker nog een gevolg.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Goed in kaart brengen wanneer haar vruchtbare periode is 😉

Het kan zijn dat ze probeert om zo snel mogelijk zwanger te worden van een Belg. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe jij daar zelf tegenaan kijkt.

Toen ik heel lang geleden op Tinder zat en mijn aandacht bijna automatisch richtte op zwarte parels (gewoon, omdat dit type vrouwen me enorm aantrekken), had ik ook een paar keer prijs. 1 van die meiden moest ik altijd voor het station van Antwerpen Centraal oppikken. Al vanaf de tweede afspraak was er vanalles mogelijk maar het was wel haar bedoeling om zo snel mogelijk in verwachting van mij te geraken. Daar ben ik dus wel veel voorzichtiger met geworden.

Achteraf te weten gekomen dat ze eigenlijk in het asielcentrum verbleef. Zij was niet actief als DVP.

Nadien nog zoiets meegemaakt met een DVP die hier illegaal verbleef. Jennifer. Een paar keer bezocht. Dan lange tijd niet gezien of gehoord. Later nog eens contact gehad. En toen we elkaar ontmoetten, zei ze dat ze zwanger van me was. Tja, met de historiek van onze berichten kon ik snel aantonen dat we elkaar niet hadden gezien in de periode dat die kleine verwekt was. Maar haar bedoelingen waren wel duidelijk:

1. Wordt zwanger van een Belg.
2. Zoek een (andere) Belg om dat kind mee op te voeden.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
84
91
Ik kan je wel gelijk geven Lieverleffe, er zullen er inderdaad wel enkelen aan denken dat als ze zwanger worden van een belg dat hun broodje gebakken is.
Heb dit zelf al 1 keer meegemaakt, met mijn 2de ex-vrouw notabene.
Ook een Rwandese (net zoals degene die ik vorige week bij mij thuis had, en gisteren nog een keer), zij woonde toen in de buurt van Waver, wachtende op haar F-kaart want haar dossier was nog in onderzoek.
Lange tijd kennis gehad met haar, zonder intiem te zijn, terwijl ze nog andere mannen ontmoette( met of zonder seks, dat laat ik in het midden).
Maar na een hele tijd besloot ze toch om een relatie met mij te beginnen, dus regelmatig seks, niet gesproken van opassen ofzo, maar opeens kwam het eruit....Ik ben zwanger.
Ik heb haar toen verwenst dat ze dit achter mijn rug bedisseld had, en dat ik hierme niet akkoord was.

Na een tijdje dan toch haar terug in huis genomen en water bij de wijn gedaan.

Na de geboorte bleven we samen, en zorgde ik zoveel mogelijk voor het kind, wat me wel voldoening had, want het kind was zeer aanhankelijk.
Ondertussen waren mijn ouders overleden, en werd het ouderlijk huis verkocht, waarvan ik mijn deel op mijn rekening kreeg.
Dit zijn gebeurtenissen zie je niet kan verstoppen, en ze begon haar plannetje al te beramen, in de vorm van : ze wist dat ik graag naar Afrika wou verhuizen.
Ze wou onze toekomst daar al veilig stellen door enkele woningen die haar vader te koop wist te staan voor weinig geld, op te kopen en te renoveren.
Een boer die zijn koeien van de hand deed wegens geldgebrek, en spotgoedkoop verkocht...
En zovele andere zaken die te koop waren, dus steeds geld opgestuurd...
Kortom, ze wist dat ik zou meedoen.
Enkele maanden later, was het geld bijna op, en ik kreeg argwaan, wroeging....het kon niet langer zo blijven.
Natuurlijk kon ik haar niet straffen, of mijn geld terugvragen...
Ik had er genoeg van en wou weg.
Ik heb toen bijna al mijn bezittingen verkocht en ben vertrokken naar Afrika, Kameroen.
Ik ben er enkele jaren gebleven en ondertussen had ze de stappen genomen om haar dossier af te werken, om dat ze de mama was van een minderjarig kind met de belgische nationaliteit( ons kind dus).
Hiermee had ze een geldige F kaart, en een stabiel leven.
Ondertussen is het kind 15 jaar, en hebben we toch regelmatig contact.
Dus Lieverleffe, je hebt wel gelijk.
Maar ondertussen heb ik me wel laten knippen.... :)

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Fonske man man toch, dat weet toch iedereen dat dat de werkmethode is van de Afrikaanse vrouwtjes. Jouw verhaal lijkt wel uit 'exotische liefde' of 'jambers' te komen. Maar goed dat je je hebt laten knippen of je had wrs dezelfde fout 2 maal gemaakt.

Het sowieso niet vertellen aan deze zwarte dame, maar gewoon lekker volspuiten. Als ze dan zwanger word van je kan ze heilig verklaard worden

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
84
91
Ach, het zijn niet alleen Afrikaanse die op geld en beter leven uit zijn, zelfs je "goeie"vrienden" kan je onder deze categorie plaatsen (terugvinden).
En het geld wat ik kwijt ben, is niks in vergelijking wat ik vroeger al uitgegeven heb aan vrouwen en vrienden gedurende meer dan 40 jaar. Ik ben hier niet om de zielepoot uit te hangen hoor.
Ik ben gaan werken toen ik 14 jaar was.. mijn vrienden van school studeerden verder;
Terwijl zij op de schoolbanken zaten deed ik mijn dagjob, en als ze s'avonds huiswerk maakten of studeerden deed ik overuren in de week.
Zaterdagwerk, soms zondagvoormiddag.
Als we dan uitgingen op vrijdag, zaterdag, zondag, hingen ze rond mij als vlinders, omdat ze wisten dat ik geld had.
Discotheek in, discotheek uit (toen waren er nog ja) naar de festivals T/W, ja den deze betaalde voor de vrienden.
Echter, toen ik op een moment met mijn brommer van de baan gemaaid werd door een dronken chauffeur en in die tijd waren er ook al.. heb ik niemand gezien aan mijn ziekenhuisbed. Ook nadien niet toen ik terug moest leren lopen.
Na mijn terugkeer bij mijn baas (die ik ook niet gezien heb tijdens mijn afwezigheid) kreeg ik mijn ontslag, jarenlang de slaaf geweest van het werk en dan zonder boe of bah weg.
Ben dan als beroepsmilitair naar Duitsland vertrokken en daar was het ook zo.
Ik was veruit de enige die zijn loon mocht houden, ik had een auto, moto en werkte als kok, dus ik hoefde niet af te dragen voor mijn eten.
Toen had ik vele "vrienden" hoor...
Daar kwam ik op het spoor van hoerenloperij... en dit heeft mij door de jaren heen al hééél veel geld gekost, natuurlijk veel plezier gehad ook. Dus spijt van het geld dat ze mij afgetroggeld heeft heb ik zeker niet. Het positieve ervan is dat ik een formidabele zoon erbij heb, die het nog beter doet op school dan ik deed. Ooit zal ik hem wel proberen uit te leggen dat hij zijn geld goed moet beheren.
Nu ga ik me klaar maken om met een vriend (dit keer niet iemand die op mijn geld uit is) naar Duitsland te gaan, proberen een kerstmarkt mee te pikken en dan wat rondkijken welk vlees er rond loopt in de Antoniusstrasse of keulen Ehrenfeld, of siegburg, daar moet er denk ik nog veel zaad rondslingeren van mij van vroeger....

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Asielzoekers, immigranten ... Makkelijkste dat er is.
Jaren geleden, begin jaren 2000, 2003/2004 zoiets, werd onze stad overspoeld door roma's. Wie de roma's al gezien heeft weet dat die zigeuners mooie, maar echt verdomd mooie vrouwen hebben. Wat die veelal doen is bedelen aan winkels, winkelstraten,...
Zo zat/stond er regelmatig een Roma aan een bepaalde supermarkt. Knap...Knap met hoofdletter 'K". Zelden zo'n verschijning gezien. Redlights staat vol met knappe exotische parels, maar die verbleken allemaal in vergelijking met dat meisje.
Enige nadeel, ze was een Roma zigeunerin... onbetrouwbaar tot en met.
Ik had al enkele keren een paar euro in haar pintje gelegd zodat ik haar telkens kon bekijken. Die ogen... Ik zeg het nogmaals, nooit eerder en nadien nooit meer gezien. Mooiste vrouwelijke wezen dat ik ooit heb mogen aanschouwen.
Op 'n dag was het rustig aan de supermarkt, heel rustig. Geen enkele andere levende ziel te bespeuren op dat moment en ik dacht ik waag het erop.
Ik vroeg of ze Engels praatte en dat deed ze. Vroeg van waar ze was en zo, korte algemeen praatje.
Ik gaf 5 euro en zei dat een jongedame als zij makkelijk een veelvoud er van kon verdienen. Dat horen Roma graag, veel geld ...
Ze was geïnteresseerd en ik zei rechtoe rechtaan "met sex". Ik dacht het is erop of eronder terwijl er op dit moment geen andere mensen in de buurt zijn.
Ik verwachtte dat ze een serenade zou afsteken en me vervloeken tot in de 30e graad maar het enige wat ze antwoordde was " waar wil je dat doen?"
Ik stelde voor de auto en ze ging mee, beloofde haar 25 euro voor te pijpen en zo geschiedde. Ik kon niet geloven wat er gebeurd was.
Maar ik wilde meer, ik wou alles, maar niet in de auto.
Ik stelde voor 100 euro en we gaan op hotel. Nee, ze wou dan liever bij me thuis.
Ik dacht oh no, nee nee, dát niet. Een Roma die me dan weet wonen, no no no.
Die grens ging ik niet over.
Ik zei 100 euro, nu mee naar een hotelkamer die ik betaal.
Ze twijfelde toch even maar ging akkoord op voorwaarde dat ik haar om een bepaald uur terug zou afzetten aan de supermarkt. Natuurlijk zou ik dat doen.
We zijn naar een kamer hotelletje even verderop gereden en daar heb ik de date van m'n leven gehad met Venus en Cleopatra tesamen.
Mooiste dame ooit, heetste sex ooit. De perfecte combinatie van onderdanige sex afgewisseld met dominante met, imo, het mooiste wezen op aarde.
Nadien heb ik haar nog 1 x kunnen mee nemen, daarna nooit meer gezien.
Maar ik kan haar nog zo voor de geest halen, die Roma zigeunerin die stond te bedelen en zonder tegenwerking in ging op m'n voorstel dat ik met knikkende knieën deed op de parking vd winkel.
Misschien was ze het gewend van dergelijke voorstellen, ik weet het niet. Het zou kunnen want ze ging er snel mee akkoord. Heb het nooit gevraagd, maakte ook niks uit voor mij.
Zou er eerlijk gezegd niet stom van staan met roma's. Dat is een apart soort mensen met een aparte visie.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
84
91
Het zijn inderdaad verdomde mooie vrouwen (soms).
En ik heb dit ook al eens willen proberen, maar dan telkens als ik de tijd had, zat er één maar met de baby erbij...
Moeilijk te doen dan.
Maar ik denk dat er sommige zijn die het wel zouden doen...
Wie weet ooit.

Terug
Naar boven