Klitkapje verwijderd

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Ik had een jaar of 10 geleden een "vaste" dame die haar klitkapje had laten verwijderen zodat haar klit altijd bloot lag. Ze had ook één of andere behandeling laten doen waardoor haar klit behoorlijk groot was geworden. Ze werd door haar man aan mij "uitgeleend" als breedster en ik mocht haar dan volspuiten. Geweldige seks gehad. Jammer genoeg contact verloren. Iemand die dit herkend ?

spermadouche001

Toogplakker
19 mei 2023
122
113
Ga eens op vakantie naar Zuid Amerika. Vooral Braziliaanse dames van plezier zijn hier beroemd om. Centimeters grote klit.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
https://nl.wikipedia.org/wiki/Clitorishoed

Clitorishoed (item 1)
De clitorishoed, praeputium clitoridis,[1] posthe clitoridís,[2]clitoriskap of clitorisvoorhuid is de huidplooi waaronder de clitoris zich verschuilt tussen de schaamlippen. Het wordt ook wel monnikskapje genoemd naar aanleiding van de vorm, die gelijkenissen vertoont met de kap van een monnikspij.

Het is homoloog aan de voorhuid van de penis (praeputium penis). Bij seksuele opwinding komt de clitoris uit het clitoriskapje tevoorschijn, bij het naderen van een orgasme trekt de clitoris zich weer terug.

😉.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Ik heb nog een foto gevonden van mijn dame toen. En ze was ook een half-bloedje :)

Bijlagen

• Sabine - klitje zonder klitkap.jpg
    Sabine - klitje zonder klitkap.jpg
    56,2 KB · Weergaven: 137

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Heb eind jaren 90 wel Afrikaanse dame gehad die was besneden (religie). Vond ze normaalste zaak van de wereld. Ik niet.

Terug
Naar boven