Kleintje - Sint-Truiden

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zonder condoom kan enkel als u onvruchtbaar bent of zeer zeker bent dat er niets kan gebeuren, en dan is de prijs ook €150 en niet penetreren.
Beerput bij deze, wat een onzin

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik heb kleintje een paar maanden geleden bezocht.
Halfweg de 40, mooie pronte borsten, ongeschoren kutje.
Had op voorhand onderhandeld over de prijs via mail, nadien sms, en heb 50 moeten geven voor half uurtje.
Ze zegt wel met condoom en blablabla maar eens je er bent gaat het vanzelf na een intense befbeurt.

A

Anonymous

Guest
Ikben ze ook al een gaan pakken. Ze doet dit stiekem, haar man weet van niks, vind ik een extra kick!
Gewoon zonder erin steken is geen probleem!

Migliore#73

Toogplakker
6 mrt 2019
90
6
Ik heb morgen een afspraak!
Keep you posted!

(via de app ga ze aan "bij voorkeur" safe te doen…… bare is dus niet uitgesloten!

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Onlangs in de buurt en geprobeerd of ze tijd had, ja dus.
Was de 2e x voor mij met haar, de eerste x was goed tot zeer goed verlopen dus ik dacht waarom niet....
Wel, voor mij de laatste x geweest.
Waar ze de vorige keer proper en netjes was heb ik me er ditmaal vliegensvlug vanaf gemaakt. Beneden was het pure zweet en urine reuk. Daar was ik rap weg toen ik haar wilde likken en m'ne Piet stak ik daar ook niet in.
Maar aangezien ik haar reeds betaald had heb ik me laten aftrekken op haar borsten. Aftrekken want pijpen doet ze niet.

Na m'n laatste ervaring bij haar zeg ik zelf ook dat ze de beerput van dit forum in mag wat mij betreft

A

Anonymous

Guest
Staat hier al ergens, met wisselvallige recensies dacht ik

paradox123

Toogplakker
13 mei 2015
94
12
Ik twijfel ook of het kleintje is. Ze wil altijd nmc maar toch is zc mogelijk mits forfait van 50 euro. Komt dus op 200 voor een uurtje. Mijn ervaring: ze vertelt heel veel maar van echt sex komt er weinig in huis. Enkel als het echt moet. Lieve vrouw, dat wel. Goed voor mensen die een goede babbel nodig hebben. Zc is een beetje met tegenzin en is me na drie dates nog niet gelukt.

A

Anonymous

Guest
Is ze 100 procent, zc doet ze niet graag omdat ze geen anticonceptie neemt. Ze doet dit puur voor het geld en dat merk je gewoon

johndk

Toogplakker
1 jul 2024
147
170
Staat hier al ergens beschreven, vind het niet meteen terug.. maar was niet al te positief dacht ik. En redelijk hoog geprijsd met het niet mogen klaarkomen in haar en niet pijpen..

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: alle topics over deze dvp samengevoegd.

Beste medewandelaars,
gebruik in de toekomst eerst de zoekfunctie die je 'op iedere pagina in de rechterbovenhoek' ziet staan, alvorens en topic te starten.
1721487820966.png

Had je dit gedaan, dan had je zeker de topic(s) over haar gevonden.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Terug
Naar boven