Kleine vagina

A

Anonymous

Guest
Dan moet je geen "poes" zoeken maar een "muis" Die zijn in t algemeen iets kleiner :lol: :lol: :mrgreen:

A

Anonymous

Guest
aap2005 zei:
Zijn er nog dames met kleine kut met diepte 5-8cm?

5-8 cm diepte???? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Hahahahahaha mafkees!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Zoek gewoon op kinky naar een kleine asian of als je klein wilt kun je anaal overwegen. Good luck

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
En zelfs in een kleine vagina kun je je huis, je auto, en al je spaargeld in kwijt.

aap2005

Snuffelaar
14 jun 2015
6
0
Roxanne van Doubletstraat had zo'n klein pussy. Helaas is ze niet meer werkzaam.

:roll:

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Al hoewel ik de vraagstelling van de topicstarter ook niet goed begrijp, maar dan te meer omdat ik me dan afvraag of hij denkt dat wij standaard met een duimstok in de kut van een DVP, de diepte gaan noteren alvorens we verder gaan met de plezierige zaken.

De link die LD toonde geeft aan dat bijna iedere vrouw een niet al te diepe vagina heeft, maar dat deze zich gewoon aanpast aan de situatie.

Dus als antwoord aan aap2005: ja er zijn dames die binnen jouw waardes vallen kwa kut diepte, hopelijk heb je er wat aan.

Mvg.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
aap2005 zei:
Roxanne van Doubletstraat had zo'n klein pussy. Helaas is ze niet meer werkzaam.

:roll:

Mijn leuter verdween altijd zonder enige moeite all the way in Roxanne en toen ik hem voor het laatst mat was hij toch echt heel veel meer dan 8cm 😕

Terug
Naar boven