Kitty - Amsterdam

mottomotto

Toogplakker
27 okt 2020
153
61
Als je haar treft. Ze deed deur open een keer toen ik op een hele andere dame had gereageerd. Ze is niet onaardig om te zien, wel ouder dan de foto's. Met wat onderhandelen, want voor haar kwam ik tenslotte niet hebben we een prijsje gemaakt. Pijpen was teleurstellend, maar werd er wel hard van. We hadden heel duidelijk intern doneren afgesproken met een vertaal app en nog voor de zekerheid met gebaren.. Toch halverwege de daad mocht het opeens niet. In missionaris deed ze haar benen nooit helemaal open, zodat je er niet helemaal in kan. Zo groot geschapen ben ik niet eens. In doggy ging ze helemaal met kromme rug zitten. Dus ik heb haar op de bedrand gezet, benen uit elkaar gezet, rug naar beneden en toen ik eindelijk er helemaal in kon ben ik meteen klaar gekomen. Als ik haar weer zou treffen aan de deur maak ik rechtsomkeert.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Lid Chiel69!,

Als je al kleine 3 jaar lid bent mogen wij verwachten dat je weet hoe je een onderwerptitel moet maken.
Dat is dus niet zoals jij gedaan hebt Tight little asian loves sex (bare possible) maar zoals het er nu staat Kitty - Amsterdam.

Gelieve hier voortaan op te letten en het gelijk goed te doen.

Mvg Moderatorteam

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
De dame op de foto heeft ook in de provincie Groningen ontvangen in een klein dorpje. Ik wou er toen ook naar toe gaan. Omdat een kennis van mij er heen ging en daar wat bijzonder mee heeft gemaakt ben ik afgehaakt. Ze stond ook op deze site vermeld onder Groningen maar kan niets meer vinden. Mss heeft iemand iets samen gevoegd want later zat ze ook in Almere.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Kitty 03.JPG
    Kitty 03.JPG
    100,5 KB · Weergaven: 451
  • Kitty 02.JPG
    Kitty 02.JPG