Kitty - Amsterdam

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Tegen beter weten in dat ik voorlopig geen recensies wilde delen, kom ik er hier voor de liefhebber van Transen/Shemales even op terug.

Ik had al voordat Kitty naar Nederland zou komen contact. De advertentie stond vers online. Ze woont in Duitsland.
Het contact via de app gaat er 'charmant' aan toe. Haar sterke punt is aandacht. Je merkt dat het een dame uit het hogere segment is, in ieder geval presenteert ze zich zo.

Onderweg naar Nederland had ik al een afspraakje gemaakt om s' middags op de aankomst dag (3 dagen) geleden) haar als eerste te bezoeken. Treinreis liep uit en de volgende sag om 1400 afgesproken. Echter weer langer moeten wachten omdat een dinertje met een bevriende klant op dat moment uitliep.

Goed en wel volgende ik haar anoniem in het hotel vanuit de Lobby. (Overigens niet duur en goed parkeren in de buurt van de snelweg)

De prijs had 300 euro inclusief bare voor 1 uur geweest. Door goed contact heb ik dit naar 170 euro kunnen terug onderhandelen voor 45 minuten.
De dame is attent zoals in de app gesprekken en geeft je al aandacht voordat je op het afspraakje komt.

Ook een recensie op Kinky gaf me een goed gevoel.

Op de kamer aangekomen was het even chaotisch en was ze vergeten wat we hadden afgesproken en vroeg er nog een keer om. Geen probleem!

Tv stond aan en ze was zich druk bezigend met omkleden en onderwijl bezig met allerlei interessevragen aan het stellen mijn kant op.

Dit ging ongemerkt van de tijd af. Uiteindelijk op bed een leuk begin, maar niet spectaculair of vol passie met een tv aan op de achtergrond.

Tongzoenen moest ik haar echt opzoeken en ze neemt zelf de leiding waarin ze graag uitgebreid gepijpt wil worden. Je merkt dat je er niet vol voor kunt gaan. Ik voelde me niet geërgerd of gepasseerd door de dame maar er ontbrak iets. Uiteindelijk bij het neuken had ze zoveel glijmiddel dat ie er iedere keer uitfloepte en ook niet goed kom penetreren. Weer een minpuntje. Uiteindelijk is ze mij met condoom flink en goed door gaan neuken met de vermelding alvorens dat ik dan wel moest klaarkomen wat weer wat druk met zich meebracht. Ze heeft me wel keihard doorgeneukt en daarna lekker laten klaarkomen. Voordat ze begon te neuken ff een paar keer snel op dr telefoon en ook een spraakbericht. Weer een minpunt want je raakt je geilheid kwijt.

Uiteindelijk wilde ik me afspoelen en dat kon, maar ze bedacht dat ze snel eerst zelf wilde. Niet zo tof eigenlijk want de parkeermeter gaat door en stond al langer op de plek zonder betaald te hebben doordat ze later was aangekomen.

Al bij al doet ze het goed. Is het een meisje met niveau (studeert geeft ze aan) en doet dit erbij. Je merkt dat ze ook graag persoonlijk contact maakt en het ges[rek aangaat. Maar je wilt gewoon ook lekker neuken natuurlijk. Mixed feelings.

In de auto terug baalde ik toch dat ik haar niet heb kunnen neuken. Het is en blijft veel geld, ook de hoge korting meegeteld.

Ik denk als je van highclass Highclass companion een liefhebber bent je aan het juiste adres bij haar bent.

Maar als je aan de andere kant het Babygirl/GFE idee wilt hebben, of gewoon echt volledig gas wilt geven, zou ik haar niet aanraden.

Ik ben benieuwd wanneer ze passief zou zijn geworden.

Mixed feelings, toch ergens oprecht en goodfeeling girl. Good looks op zich. Verzorgd. Maar voor een Aziatische teveel controle uitoefenen op de date.

Maar prijs te hoog.

Ze zegt nog een beginner te zijn en nu de derde keer in Amsterdam te zijn.

Ze is tot zondag in Amsterdam.

Terug
Naar boven