Kirsty Antwerpen

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Ben er net geweest. Ze ontvangt kortbij het Dageraadsplein in een zijstraat, waar ik al een paar keer voor andere dvp's ben geweest.
Ze is super lief en doet de deur open in een sexy outfit. Het financiële wordt afgehandeld beneden aan de trap, zijnde voor mij 1 uur zonder voor 300 euro.
Ze is een echte Londense met een echte cockney slang. Ik heb gelukkig een half jaar in London gestudeerd en versta het dialect goed en dat gaf een bijzondere klik. Als zij antwoordt op je berichten in het Nederlands, dan is dat met google translator assistence.
Qua looks is ze quasi het meisje van haar advertentie. Misschien een tikkeltje voller en kleiner dan op de foto's. Haar profielfoto's zijn lichtelijk gefilterd, doch in het echt heeft ze stralende blauwe ogen met welke ze je tijdens de sex uitdagend aankijkt , white braids en zeer mooie borstjes.
Ze geeft je echt een gfe voor je geld en kust je vol en met overgave. Pijpen is zeer goed. Haar beentjes opend zij gewillig om je lul erin te laten glijden. Vingeren laat ze gewillig toe, hetgeen me steeds een bijzonder gevoel geeft. Verschillende standjes gedaan en zeer voldaan vertrokken.
In ons gesprek nadien zij ze dat ze met deze bezigheid nog maar pas begonnen was, op advies van een dame die ze in het Antwerpse uitgangsleven had ontmoet en in hetzelfde huis onderdak heeft. Dat ze als dvp nog maar pas bezig is, geloof ik best door haar enthousiasme en inzet. Absoluut niet kijkend op de klok, heb ik haar een paar keer moeten vragen of de tijd nog niet om was omdat ik in de buurt naar een vergadering moest. Wat een verschil met de zovele dvp die zonder interactie van hunnentwege, je liefst zo vlug mogelijk terug buiten willen.
Besluit : behandel deze meid met respect en je zal veel terug krijgen qua gfe indien je het Londens accent goed begrijpt. Herhalingsgevaar ondanks de hogere prijsklasse is groot. Sparen maar collega"s. Sic

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Mooi dat je het verhaal gelooft omtrent die dame van het uitgangsleven maar dat is gewoon sherine die ook adverteer op redlights. Ze delen gewoon dezelfde pimp volgens mij. En die sherine heeft dezelfde Marokkaanse pimp als die andere, een blonde die als bare meid adverteerde (naam ontgaat me maar heeft lelijke kut en is volbloed antwerpse, hier besproken). Die eerste ben ik zeker van dat ze werkte voor een Marokkaan waar ze al haar geld naar toe stuurde (gevangenis toen tijdelijk). Die loverboy doet gouden zaken.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Het is NIET toegestaan een andere dame c.q. andere dames te bespreken anders dan de dame van het onderwerp.

Mvg Moderatorteam

Terug
Naar boven