Kinky, Sexjobs en Hookers onbereikbaar

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Al een paar dagen, op hookers loopt een draadje er over. alles wat midhold is klapt er uit. vage is wel, aangezien midhold blijft ontkennen dat sexjobs van hun is, dat sexjobs er ook altijd gelijktijdig uit ligt.....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
lekker ding zei:
Ik kan er gewoon op hoor, hoewel Kinky er wat langer over doet om te laden.

Dat komt omdat jij inmiddels een volledige kopie van hookers, kinky en sexjobs in je computer hebt staan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: je pc heeft niet eens internet meer nodig !

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
CWP zei:
lekker ding zei:
Ik kan er gewoon op hoor, hoewel Kinky er wat langer over doet om te laden.

Dat komt omdat jij inmiddels een volledige kopie van hookers, kinky en sexjobs in je computer hebt staan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: je pc heeft niet eens internet meer nodig !

:p :p :p :p :p :lol: :lol: :lol: :lol:

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
privedamesonline.nl
boys4rent.nl
hoerenlijst.nl
Zijn ook van midhold
Net zoals sex jobs en kinky

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
het witte goud zei:
privedamesonline.nl
boys4rent.nl
hoerenlijst.nl
Zijn ook van midhold

Sexjobs is van Teasemedia BV, en Bram Jobse ( Kinky baasje ) die ik een beetje ken inmiddels :lol: blijft ontkennen dat sexjobs gelieerd is aan Midhold, vandaar dat je op het kinky forum niets mag posten van sexjobs. wordt standaard weg gemodereerd.

Hookers is ook van Midhold maar is echt een recensie site waar wel alles van conculega mag worden gepost, en het fijt dat het voor 99% gemodereerd wordt door wandelaars, en niet door de aandeel houders van Midhold zelf

Maar Bram zit wel vaker in de ontkenningsfase http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=36206 en na wat speurwerk blijkt dat xxxo.nl gewoon van hem is... waarna xxxo.nl binnen no time uit de lucht werd gehaald door hem....
Alles voor de SMS €€€€ is het handelsmerk van Brammetje.....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
het witte goud zei:
privedamesonline.nl
boys4rent.nl
hoerenlijst.nl
Zijn ook van midhold

Sexjobs is van Teasemedia BV, en Bram Jobse ( Kinky baasje ) die ik een beetje ken inmiddels :lol: blijft ontkennen dat sexjobs gelieerd is aan Midhold, vandaar dat je op het kinky forum niets mag posten van sexjobs. wordt standaard weg gemodereerd.

Hookers is ook van Midhold maar is echt een recensie site waar wel alles van conculega mag worden gepost, en het feit dat het voor 99% gemodereerd wordt door wandelaars, en niet door de aandeel houders van Midhold zelf

Maar Bram zit wel vaker in de ontkenningsfase http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=36206 en na wat speurwerk blijkt dat xxxo.nl gewoon van hem is... waarna xxxo.nl binnen no time uit de lucht werd gehaald door hem....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
het witte goud zei:
privedamesonline.nl
boys4rent.nl
hoerenlijst.nl
Zijn ook van midhold

Hookers is ook van Midhold maar is echt een recensie site waar wel alles van conculega mag worden gepost, en het feit dat het voor 99% gemodereerd wordt door wandelaars, en niet door de aandeel houders van Midhold zelf

Maar Bram zit wel vaker in de ontkenningsfase http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=36206 en na wat speurwerk blijkt dat xxxo.nl gewoon van hem is... waarna xxxo.nl binnen no time uit de lucht werd gehaald door hem.... Zelfde als www.verhit.nl

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Het is vandaag weer eens zo ver. Sexjobs is onbereikbaar. Kinky doet het wel gewoon. Echt rete irritant.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
It wasn't me :roll: ik download alleen alle Images maar :?:

Schermafbeelding 2016-07-30 om 20.34.39.png

Terug
Naar boven