Kinky plugin

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
  • Topic starter
  • Moderator
voor de mensen zonder GR account

• Plugin installeren (chrome)
    • Downloaden en uitpakken in een map naar keuze
    • Chrome - Extensies - Load Unpacked - Naar folder verwijzen
  • Je moet ingelogt zijn op NZC (of in Inconito NZC open in ander tab en inloggen)
  • Plugin laat snel zien of een profiel hier (en op GR) al een topic heeft

1767507899784.png

Bijlagen

• kinky-gr-checker_latest 3.zip
    626,6 KB · Weergaven: 69
Laatst bewerkt:

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Voor de mensen zonder gr account is het denk ook handig om te vertellen wat deze plugin dan zou doen. Ik ga iig niet zomaar een willekeurige plugin installeren

paaltjes.piet

Toogplakker
8 jul 2018
179
148
De plugin laat snel zien ( als je door Kinky scrolt ) of er hier, dan wel op GR, recensies van een dame te lezen zijn. Dit alles zonder dat je copy/paste moet met advertentienummers. Op NZC moet je wel ( op een aparte tab ) ingelogd zijn, anders kan de plugin hier niets lezen. Voor GR is dat niet nodig.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
  • Topic starter
  • Moderator
Voor de mensen zonder gr account is het denk ook handig om te vertellen wat deze plugin dan zou doen. Ik ga iig niet zomaar een willekeurige plugin installeren

Boven kort uitgeld inclusief screenshot

paaltjes.piet

Toogplakker
8 jul 2018
179
148
Dit is wat je ziet met de plugin. Op beide sites staan er dus recensies van Miss Vivian.

1000010143.png
Klik je de advertentie aan, dan verschijnen daar ook directe links naar de recentie's hier en bij de collega's van GR.

paaltjes.piet

Toogplakker
8 jul 2018
179
148
Actueel houden van de links is hierbij wel van levensbelang. Klopt een link niet meer, dan vindt de pluging geen overeenkomst en blijven beide vakjes grijs.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
  • Topic starter
  • Moderator
@paaltjes.piet hoe bedoel je dit?
Via de ratings.html kan je alles bijwerken. En NZC/GR kan je via een knop daar actief scannen OF worden 1x per dag gecheckt ofzo begreep ik

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik kom in deze en diverse andere posts regelmatig de afkorting GR tegen. Ik begrijp dat het een website is, maar waar staat de afkorting voor?

Terug
Naar boven