Kinky en recensies

A

Anonymous

Guest
Is mij opgevallen dat Kinky is lekker bezig met recensies weghalen als die niet in het voordeel zijn van de dame zelf.
Zijn dit nieuwe praktijken van de moderators daar, of is het al lang zo? Ik vind het heel nep want vanaf nu klopt geen enkele recensie dan.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Dat gebeurt niet alleen bij Kinky, ook diverse recensies die ik in het verleden op Hookers had geplaatst (en waarin ik mijn nzc ervaringen beschreef) zijn grotendeels verwijderd. Ach, ik heb er mee leren leven en zal alleen nog maar op dit forum schrijven.
Ik blijf Kinky en Hookers nog wel een beetje lezen om te kijken of er nog nieuwe pareltjes bij zijn gekomen...

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik zal geen negatieve recenties van dames verwijderen.
Niet vrijwillig en niet onder druk.
Tenzij ik kan bewijzen dat ze vals zijn dan gaan ze wel weg uiteraard.

A

Anonymous

Guest
Ik heb daar Kinky eens over gemailed en het schijnt zo te zijn dat, indien je de eerste recensist bent, de adverteerder zelf kan bepalen of deze aan de advertentie wordt gekoppeld. Dat is de reden dat je soms geen ervaringen vind als je op het tabblad 'Recensies' klikt, terwijl als je op het Kinky forum handmatig zoekt er soms wel degelijk ervaringen zijn.
Vermoedelijk geldt dit voor alle recensies die er geplaats worden. Mocht je als adverteerder vinden dat je te negatief in het nieuws komt, dan kun je dat laten verwijderen. Adverteerders zijn interessanter dan bezoekers, want adverteerders leveren geld op...bezoekers niet.

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Toevoeging op peewee: de koppeling advert-recensies kan uitgezet worden, negatieve recs blijven in principe wel staan op het forum maar zijn vaak moeilijk te vinden. En de mods halen regelmatig posts weg omdat ze forumleden niet vertrouwen. Eerste en enige inlog pos recs blijven dan wel weer staan.... koekoek!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kijk hier maar is http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=32611

Verder doet de kinky politie er alles aan om hun adverteerders in bescherming te nemen, ik ben al een keer of 20 geband, maar kwam 10 keer terug met een ander ip adres, de laatste keer kreeg ik en een andere kritische poster de melding van support" we zijn jullie gekanker zat ! "

Midhold koppelt geen recenties dat moeten de meiden zelf doen, via hun login op advertentie beheer moeten ze de link naar de recenties toevoegen, nou leg dat een roemeense maar is uit, of haar pooier

wegkapotjes

Toogplakker
28 apr 2015
47
0
Ik ben al erg lang lid en recensie schrijver op hookers.nl maar sinds dat met name de Belgische moderatoren het nodig vonden om ervaringsrecensies of vragen van mij zonder tegenspraak te wissen schrijf ik al lang van ieder bezoek geen recensies meer.
Als ik al eens een negatieve recensie schrijf en commentaar geef op een andere recensent die "onzin verkoopt" wil ik wel graag dat m'n recensie blijft staan, ook al was ik niet de topic starter! Met name moderator Peter Starbuck weet "alles beter!" .
Voorbeeld: http://www.hookers.nl/showthread.php?t=289753 Daar had ik een vraag gesteld van hoe laat en precies waar? Word mijn post gewist en gaat men gewoon door te schrijven over een topic wat volgens mij recht uit de duim gezogen is!

Indertijd was daar een Negerinnetje uit st. Niklaas ook op hookers.nl (ging ook bare!) had ik er niet eens bijgeschreven! Kreeg ik ruzie met één of andere lamlul welke mij zou vertellen dat het "onbeschoft" zou zijn in een flat tot bij de deur te geraken omdat ik een afspraak met haar had! Voor mij toch 90 min. rijden!
Werd nota bene mijn post gewist! sindsdien heb ik het wel gehad met mid(hold) (ing).

Wegkapotjes.

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
:shock: Kwam net dit tegen op kinky:

Gisteren en de voorgaande week diverse dames bezocht, en hun eens gevraagd hoe het zit met up-daten en dubbele advertenties, 1 meisje had 4 werk telefoons, en terwijl ik er was, update ze 4 van haar advertenties (!), ik zat gewoon mee te kijken, uiteindelijk vertelde ze ook, dat ze regelmatig contact heeft met de support medewerker van kinky. en deze onder dreiging dat ze niet meer mag adverteren gratis sex met hem moet hebben. zolang er maar geen meldingen op het forum zijn van dubbele ad's is het vrij spel voor de kinky medewerker. Dit heet DWANG wordt op dit moment in Valkenburg behandeld.... en of een dame nu 16 of 66 is, dwang is strafbaar (!) al is de eerst genoemde leeftijd nog slechter dan slecht,

Met dit in het achterhoofd ben ik in het fenomeen Kinky gedoken, en daar lusten de honden geen brood van. lees u maar eens op *reclame* waar zo te lezen in 2009 de crew van het Kinky forum er lustig, gratis op los neukte, en eventuele forum leden die het door hadden een Ban gaven. Dit heet dictatuur, en het onder dreiging van niet mogen adverteren op kinky, heet verkrachting, beseft u wel beste kinky medewerker dat dit een strafbaar feit is. waar een gevangenis straf op staat?

Op diverse andere fora in de sex business wordt met veel afschuw geschreven over het moderatie beleid op het kinky forum. Deze moderatie cultuur is nu verklaarbaar, mensen die wat te verbergen hebben, poetsen dingen weg (!)
Het aanmaken van een account op forum,kinky.nl is niet voor niets lastig, de eerste paar berichten worden eerst gescreend door de kinky support, en na een 5 tal berichten krijg je de vrijheid om te posten. ze zijn als de dood dat oud-leden verhaal halen, nadat ze het forum af geschopt zijn.
Kinky medewerkers begaan strafbare feiten, doormiddel van onder dwang, meisjes sexuele handelingen te laten verrichten, onder dreiging, zodat ze anders niet te mogen adverteren.
Zie *reclame* voor de feiten die onder het tapijt worden geschoven, willen en wetens geen aangifte wordt gedaan door de grote kinky bazen.
Kinky.nl als ca 42 maal genoemd wordt in grote strafzaken, inzake faciliteren van mensenhandel. zie *reclame* en vul in kinky.nl
Als kinky nu werkelijk de lef heeft om deze post te laten staan, en publiekelijk te rageren, zou hun sieren, maar ik vermoed dat deze post en mijn account snel weg is..

Maar maak u geen illusie beste Support, ik heb nog 22 account waar u geen weet van heeft, Welkom in de wereld van het internet, mijn streven is deze post met regelmaat van de klok hier op het forum te plaatsen, ik kan dit zowieso 22 maal

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
LoL

ben benieuwd hoe lang dat blijft staan, eerst was die weg en nu weer terug, en die poster stond op vakantie en nu weer terug, en een support die alleen eddit om reclame en niet weg gooit, ben benieuwf wat voor stof dit gaat op doen waaien

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
samurai zei:
Is mij opgevallen dat Kinky is lekker bezig met recensies weghalen als die niet in het voordeel zijn van de dame zelf.
Zijn dit nieuwe praktijken van de moderators daar, of is het al lang zo? Ik vind het heel nep want vanaf nu klopt geen enkele recensie dan.

Support neukt die wijven tegen vergoeding van dubbele ads en omhoogplaatsen en recenties die de meiden niet aanstaan weg te edditten.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
samurai zei:
En het staat r nog,
http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=34316
Nu maar hopen dat hij 11 IP adressen heeft.

Hij was eerst weg, en ene Rujo ( support ) heeft hem terug gezet ( en wat wegge-eddit ) zo te zien, en die user was op vakantie en nu niet meer. Ip adressen is in 2015 een koud kunstje natuurlijk kijk eens op https://www.vn5socks.net/ pak je elk IP wat je wil.
Het blokken van een user gaat dieper, die kijkt ook naar de user agent, etc etc. als je daar geen verstand van heb kom je er niet meer in terug.

A

Anonymous

Guest
Nee idd, nieuwe IP aanmaken is geen probleem. Alleen weet niet iedereen dat niet.
Ik hoop dat iemand hier achteraan gaat want dit is (net zo erg als) mensenhandel. Ik mag "hopen" dat het waar is en geen slechte grap.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Vermoed niet dat het als grap gezien wordt anders blijft het niet zolang staan. We wachten af.

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Vermoed niet dat het als grap gezien wordt anders blijft het niet zolang staan. We wachten af.
Begrijp mij goed want het is alles behalve grappig. Het verbaasd mij dat het mag staan.

A

Anonymous

Guest
En ja hoor, post is verwijderd en HansSimon is "met vakantie". Wat niet waar is want hij is mijn profiel geweest net.
Dus de mods gaat lekker door met hun foute spelletjes.

HansSimon

Snuffelaar
9 jul 2015
1
0
samurai zei:
En ja hoor, post is verwijderd en HansSimon is "met vakantie". Wat niet waar is want hij is mijn profiel geweest net.
Dus de mods gaat lekker door met hun foute spelletjes.

Dat Klopt, ik was geband, post verwijderd, toen weer ge-unband, en post in gecensureerde vorm weer terug, en nu weer geband... en ik zat eens te kijken wie er op mijn profiel keek. en kwam dus via die blik op mijn profiel, op jou profiel terecht.

Ik lees op diverse fora, bezoek regelmatig de dames van plezier, in het dagelijkse leven rij ik op een Harley door Tilburg, ik heb meerdere profielen, en had daar de Support medewerker aangesproken op zijn gedrag, en kreeg als dank een Ban op dat profieltje, toen een tweede poging ondernomen, wederom geen antwoord maar een Ban, en toen werd ik het zat.

Inmiddels heb ik sinds gisteren goed mail contact met Bram van Midhold B.V.
Hij geeft met zoveel woorden aan dat het berust op onwaarheden, dus ik heb een telefoon nummertje gegeven van een meisje dat ik zal beschermen,
Die advertentie gaat niet offline, anders rijd ik door naar de Parkstraat in den Haag.

Ik moet wel op merken, dat het een schrijnende zaak is dat er veel Oost Europese meiden zich laten neuken zonder condoom, met in hun achterhoofd dat ze dan meer klanten ontvangen, de meeste meiden die ik bezoek hebben weinig andere keus namelijk, zij zorgen voor een inkomsten stroom richting het thuis front.
Ik kan niet oordelen of veroordelen, begrijp mij goed, maar besef goed dat een meisje dat zich voor 80 euro per keer laat volspuiten zo'n 10 keer op een dag, er met een andere reden zit dan je vaak doet vermoeden.

Deze discussie slaat niet op mijn kruistocht tegen de medewerker van Kinky die onder " bedreiging " een meisje gratis wil neuken. Dat is immers verkrachting, Deze actie van die medewerker gaat bij mij namelijk veel te ver, en dan doet mijn beroep van recht-handhaver in de ruimste zin van het woord zich gelden.

Voor jullie als bezoekers, ieder zijn ding, maar niet aan mij besteed om te neuken zonder condoom. Laat dit duidelijk zijn, al hoop ik dat je het eens meeneemt in je bezoeken. Meer kan ik wil ik niet aan jullie als bezoekers meegeven, en wil niet als betweter overkomen. We leven nu eenmaal in een vrij land. Maar een discussie aangaan lijkt mij op zijn minst redelijk.

Hoe nu verder, zoals gezegd, ik heb mail contact met Bram van Midhold, en na wat gesputter wederzijds, wat dreigende toon wederzijds, was de laatste mail in de strekking van, Ik zit er bovenop.

Ik houd contact me de betreffende dames, die mij laten weten of er, en op wat voor manier er contact gezocht wordt door Kinky. Als hij nog eens wil afspreken zal ik er ook zijn, dat beloof ik.

Alles over het verleden is ook goed te lezen op http://www.kin-ky.eu/smf/ er was in 2010 tot 2012 al sprake van dit soort praktijken

Bijlagen

• Ban.png
    Ban.png
    197,6 KB · Weergaven: 229
  • Post op kinky kopie.jpg
    Post op kinky kopie.jpg
    201,2 KB · Weergaven: 238
A

Anonymous

Guest
Je bent goed bezig HansSimon. Hou de druk 'r op.
Dit soort praktijken hoort gewoon niet en ik hoop oprecht dat het komt Midhold duur te staan.
Ik kan wel inloggen maar geen reacties plaatsen want ik heb in het verleden negaitieve reacties geplaats en dat weten we allemaal wat dat betekend.
So much for freedom of speech.

Die dame die je had gesproken zou een aangifte kunnen doen tegen hun want dit is de slechtste form van afpersing. De vraag is natuurlijk of ze dat wil/durft.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Ik zat ook al aan dat laatste te denken inderdaad. Aan de ene kant kan ik wel een beetje begrijpen dat de dames die hiermee te maken hebben gehad de voordelen er ook van zien en bang zijn dat alle klanten (dus inkomsten) kunnen kwijtraken.
Maar het via Midhold spelen, heb je altijd kans dat het in een doofpot verdwijnt, wellicht iemand ontslagen oid. maar je hoort er nooit meer iets van waarschijnlijk. Enige voordeel wat je er mee zou kunnen halen is dat de situatie op Kinky 'beter' zou worden..

Om er echt iets aan te doen moet er aangifte gedaan worden, wij kunnen enkel melding van verdenking doen, want laten we eerlijk zijn, niemand van ons heeft harde bewijzen hiervoor?? de dames daar in tegen zouden dit mogelijk best wel eens kunnen hebben, dus als er eentje naar voren stapt en aangifte doet, dan zie ik het wel gebeuren dat er een onderzoek word gedaan..

Terug
Naar boven