Kinga (vh Ula) - Antwerpen (vh Deurne)

Status
Niet open voor verdere reacties.

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Afgelopen dinsdag, voor de eerste maal mogen 'proeven' van deze geile Poolse dame.
Bij ontvangst aan de deur word je hartelijk verwelkomt door een dame in sexy lingerie en met een geile tongkus, waardoor je direct in de mood komt.
Na betaling op de kamer direct overschakelen op het echte werk.
Begint je paal lekker mondeling te bewerken, waarbij je zak en aars niet vergeten word.
Nadat mn paal lekker nat en hard stond, komt ze er gewillig op kruipen. Voelde dat haar kutje al behoorlijk nat stond (zat waarschijnlijk nog zaad in van mijn voorganger), wat de pret echter zeker niet zal bederven.
Gedurende een uur wisselende positities gedaan en verschillende keren klaargekomen.
Natuurlijk heeft 'onvermoeibaar' ook in mijn zaad mogen roeren :lol: :lol:
Enkel jammer dat er geen wasje voor en na voorzien is en dat ze moeilijk de taal spreekt en begrijpt.
Maar al bij al zeker voor herhaling vatbaar.

Loper38

Snuffelaar
21 dec 2018
7
0
Hallo collega's,
Is dit sletje beschikbaar?
Zou haar vanavond wilen volpompen.
Waar vind ik haar nummer?
Thanks

Fayz

Snuffelaar
12 aug 2018
24
4
Wat een heerlijk sletje is dit toch, vriendelijk, gewillig, en supergeil. Een zalige vrouw, bij wie ik graag kom.
Kinga, bedankt weer voor de heerlijke date en tot gauw weer. Tschüss! Xx

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ja sorry, ik zag het te laat. Tijd gaat snel het is alweer maart.

Hooked

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Was trouwens fake, kwam niet opdagen, stonde wel daar met nog enkele mannen, contact verliep via mail, daarna geen reactie meer

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Gewoon redlights in het oog houden komt 1 week per maand ongeveer, durft al eens een maand overslaan ook.

A

Anonymous

Guest
Ik ga morgen. Super zin in. Hoop dat ze beetje mooi aantrekkelijk gezicht heeft. Ik ga er van uit dat ze zichzelf wel regelmatig laat testen.

A

Anonymous

Guest
Martin1976 zei:
Ik ga morgen. Super zin in. Hoop dat ze beetje mooi aantrekkelijk gezicht heeft. Ik ga er van uit dat ze zichzelf wel regelmatig laat testen.

Weten jullie of je na de daad er kunt douchen?

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Deze twee topics moeten terug uit elkaar, Kinga en Ula zijn inderdaad echt niet dezelfde. Ula is de helft jonger!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heb via het ! uitroepteken ook al een melding gedaan om de meiden weer uit elkaar te halen dus even afwachten maar.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nou dat is geen doen meer, en de linkjes gaan allemaal naar de laatste zachtjes aan. Ik doe het op deze manier. Topic op slot en het archief in en een nieuwe met alleen Ula's laatste berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven