kindvrouwtje

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
zoek al enige tijd naar een kindvrouwtje. Een vrouw van 30 - 50 die lijkt op en zich gedraagt als een meisje van 18 - 20. Zo'n superslank lolita type. :roll:

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Kimberley bare?

Wie is die medewandelaar die dat beweerd dan? Daarom ga ik er niet meer naartoe geen tongzoenen geen nzc.

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
CWP zei:
Schermafbeelding 2017-11-30 om 14.52.51.png

bedankt voor je poging, meid ziet er goed uit, maar is geen lolita typje. Ik val echt op kleine, magere meiden, met super kleine borstjes met dunne mannequin benen. is spelt in een hooiberg vrees ik.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
CWP zei:
Schermafbeelding 2017-11-30 om 14.52.51.png

Wat is precies je punt CWP?

Nogmaals - ik heb geen ervaring alleen van horen zeggen. Maar gezien de ervaringen hier ben ik verkeerd voorgelicht en blijkt Kimberley een lolita te zijn die je alleen met condoom mag neuken.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Punt is er niet hoor, maar ik zie een condoom, en daar ben ik allergisch van..

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
CWP zei:

Ah op die manier, ik ook :D maar ze had ook foto's waarbij ze zonder genomen wordt. Echter gezien de reacties hier ben ik verkeerd voorgelicht, en gaat ze bij mij ook van de "to do" list af!

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
geilehenkie070 zei:
CWP zei:

Ah op die manier, ik ook :D maar ze had ook foto's waarbij ze zonder genomen wordt. Echter gezien de reacties hier ben ik verkeerd voorgelicht, en gaat ze bij mij ook van de "to do" list af!

Ze heeft mij ooit verteld dat de foto's waarbij er geen condoom gebruikt wordt, waren gemaakt tijdens een professionele foto shoot cq. film waarbij de mensen uitvoerig waren getest. Ik ben er maar vanuit gegaan dat het waar was, werkelijkheid weet ik niet.

Terug
Naar boven