Kimmy - Rotterdam

DeKoning

Snuffelaar
16 jul 2018
7
0
https://www.speurders.nl/overzicht/...e&local-postcode=3069&local-distance_value=10
Daar waar ik eigenlijk naar toe wilde was al gesloten en ivm tijdgebrek komende dagen maar een alternatief gezocht, ook qua temperatuur kwam dit tijdstip even beter uit, keuze viel op bovenstaande advertentie, ik kon gelijk terecht..ergens achter de dordtsestraatweg viel even tegen, dame adverteert welliswaar met alles safe maar wie niet waagt die komt nergens, en volgens kim kon alles en bij inspectie en goedkeuring ..... dat ook, bij aankomst werden er net nog even 2 honden buiten gezet beetje type pitbull, nou ben ik martin gaus niet dus het had ook een ander merk kunnen zijn maar t was niet het type schoothondje, wel hing er een enorme rook lucht in de kamer, maar goed de deur stond open dus dat trok wel weg, naar de slaapkamer(tje) klein bedje maar goed t past, dame zelf is graatmager paar neptieten en opzich een leuk koppie, lang haar, en een zachte g, na afrekenen werd ze wat onvriendelijker en moest alles snel, zoenen was geen optie meer borsten werden ontweken, pijpen was 2 likkies en wat trekwerk, nou dan maar waar ik voor kwam en helaas ook dat zat er niet in, ondertussen hoorde ik in de woonkamer een mannelijk iemand hoesten/ kuchen en de tv op andere zender zetten, wetende dat die dus deurtje naast je zit en joost mag weten wie, ging de sfeer er niet op vooruit, na kwartiertje ging ze wat drinken en ik heb me maar aangekleed heb bedankt en ze vertelde nog dat er op woensdag iemand was ik weet niet of ik de naam mag noemen zo ja volgt ie nog maar die deed meer zei ze ik zei ja jij ook volgens de laatste app de groeten. Dus ja daar ga ik niet meer heen,helaas, nu tukkie doen en lekker op vakantie, rusland-mongolie en china dus.... groetsels

Bijlagen

• BDB77E67-5C94-49FA-9954-2581B47269CD.png
    BDB77E67-5C94-49FA-9954-2581B47269CD.png
    417,6 KB · Weergaven: 365

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Voor dit soort figuren is de beerput @DeKoning..

Bij deze verplaatst

Terug
Naar boven