Kimmeke - Heusden -Zolder

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Bij haar mogelijkheden staat pijpen met condoom en neuken met condoom... Ben je zeker dat ze ook zonder doet?

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
op girlsreview zijn er sommigen die haar bare geneukt hebben

Frits

Snuffelaar
30 dec 2019
5
0
Is een zeer toffe dame waar veel mee kan ,maar je moet er soms geluk mee hebben kan soms heel passief zijn en dan is er weinig plezier aan maar als ze in haar dagje is kan en mag alles met haar haar al meerdere keren mogen neuken zonder condoom zowel anaal en vaginaal ook al eens een keertje gefist met haar dus veel kan

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik heb ze vrijdag rond de middag proberen te bellen maar ze nam niet op (ik heb haar 3 keer proberen te bellen op 1u30 tijd)
ik heb ze ook een sms gestuurd maar geen enkel antwoord

Mogly 5

Toogplakker
2 aug 2018
102
32
Ben haar tijdje terug gaan neuken in een hotel in houthalen ...ze is echt een toffe dame en bare was geen enkel probleem...ze heeft het zelfs liever in haar kontje dan kutje ..heb beiden ook mogen vol spuiten !! Was zalig 😊

peter088

Toogplakker
27 jun 2015
66
18
Ben haar tijdje terug gaan neuken in een hotel in houthalen ...ze is echt een toffe dame en bare was geen enkel probleem...ze heeft het zelfs liever in haar kontje dan kutje ..heb beiden ook mogen vol spuiten !! Was zalig 😊
Hoeveel was je kwijt?

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Ben er ooit ene keer geweest maar onmiddellijk na het openen van de deur gezegd dat het niet meer hoefde. Voor mij waren de foto's gewoon ver weg van de realiteit.

Terug
Naar boven