Kimberly - Amsterdam

A

Anonymous

Guest
Een paar maanden geleden n.a.v. haar advertentie op sexmarkt ook mail- en appcontact gehad met deze dame. Als liefhebber van volslanke/mollige vrouwen met een een goede kont sprak de foto bij haar advertentie mij aan. Echter toen niet van een date gekomen vanwege haar dure prijzen (destijds).

Nu zag ik onlangs haar advertentie ook op kinky en wederom spraak de foto bij de advertentie mij zeer en zag ik dat ze tegenwoordig ook ontvangt voor een schappelijkere prijs die overigens bij haar huidige advertentie op sexmarkt €10,- lager ligt.

Afijn, wederom contact gelegd met haar, afgesproken gemaakt via app en naar Amsterdam gereden. Eenmaal in de straat aangekomen huisnummer gekregen en na 4 trappen omhoog gelopen te zijn bij haar aangekomen.

Helaas, volgens mij, niet de dame van de foto. En alhoewel het een vriendelijke spontane dame was met een aangename stem en leuke gezicht zaten de rondingen meer op haar buik dan op haar kont. En voor het laatste kwam ik juist. Dit ook bij haar aangegeven en er voor gekozen om weer weg te gaan. Deed ze verder ook niet moeilijk over al kwam ze wel een beetje teleurgesteld over.

Misschien dat het wel een leuke meid is waar je ook een geile tijd mee kunt hebben maar daar kan ik verder dus niets over zeggen.

vanstoffelen

Toogplakker
14 apr 2015
120
38
Bij mij een exacte kopie van geile man. Lastig om uberhaupt een afspraak te maken, maar getrokken door de foto toch gegaan. Na 4 trappen wordt je door een zeker 10 jaar oudere vrouw ontvangen in gewone kleding, en niet zoals ze in haar advertentie zegt in sex lingerie. Inderdaad is te zien dat ze een hele dikke buik heeft. Die foto is absoluut niet van haar.
Ook ik heb bedankt voor de eer en ben weer vertrokken.

Terug
Naar boven