Kimberley, Den Haag

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
188
148
Misschien daarom toch handig om ZIZ onder de aandacht te brengen. Daar kun je redelijk laagdrempelig en niet al te duur laten testen. Het is niet anoniem, je zorgverzekering wordt op de hoogte gesteld, maar je kan er wel voor kiezen dat je huisarts het niet te weten krijgt. Verder hoef je online alleen even een intake testje te doen waarna je een testadvies krijgt. Na aanmelding kun je zonder afspraak gewoon binnenlopen. Omdat ze een eigen lab hebben, krijg je de uitslag binnen 90 minuten, of tegen bijbetaling zelfs 30 minuten. Ook eventuele medicatie is inbegrepen. Ze hebben vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Utrecht en Rotterdam:
www.ziz.nl
Heb een paar weken geleden een Thuistest bij ze opgevraagd. Keurig toegezonden met instructies en uitgevoerd. Alles weer op de post gedaan en een dag later tweemaal een mail met negatieve uitslagen. Ik deed de test omdat ik al even niet intiem was geweest zc (incubatie tijd) en benieuwd was of ik "schoon" was. Dit voor afspraakjes die waren gepland. Gewoon hartstikke goede service van ZIZ. Als je naar hun locatie gaat heb je meestal al binnen 1,5 uur een uitslag.

Smederijpo

Toogplakker
30 nov 2022
26
6
Recent geweest, leuke meid, maar ik hou het bij 1 keer. Ontving op een vakantiepark in de omgeving Amersfoort. Vooraf is er aangegeven dat haar vriend ook in het huisje is. Daarmee maak je ook de afspraak via app.

Bmamba

Snuffelaar
22 aug 2021
3
0
Dat lijk mij sterk als ik op haar profiel kijk. Voor wat ik wil kost dat avontuur al €530 voor 30 min.

Terug
Naar boven