Kimberley - Amsterdam

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Ik heb er pasgeleden mee afgesproken. Communicatie verloep moeizaam, traag, maar is uiteindelijk gelukt.
Ze ontvangt in Amsterdam noord.
Kimberley vind ik geen bbw, ze geegt wel een hangende buik en stevige kont maar bbw vind ik haar niet. Wel simpel, of ze is onder invloed van iets. Had het udee dat er wel licht brandde in de bovenkamer maar dan wel een klein schemerlampje.

De kamer lag vol met kleren , dekbed op een hoop op het bed.
Pijpen was erg zacht en vrij kort. Ze begon gelijk, even een washandje of zo deed ze niet aan. Nou had ik dat zelf al gedaan voor ik er heen ging maar dat weet zij natuurlijk niet.

Matras was erg zacht waardoor posities lastig waten want je zajye te ver in het matras.
Uiteindelijk maar naast het bed gaan staan en haar doggy genomen.
Nadat we klaar waren kreeg ik van haar een babydoelkje. Zelf ging ze even naar de wc maar ze was oop erg snel terug. Op dat moment dus geen grondige wasbeurt.
Voor mij geen 2e keer.

leeb

Toogplakker
13 apr 2023
118
62
Wat was je in totaal kwijt? Zoende ze wel of was het gewoon je ding doen en is zij passief?

GeknaptCondoom

Snuffelaar
28 nov 2021
20
13
heb contact met haar gehad. ze vraagt voor 80 euro. voor een vluggertje en interne donatie.
zelf nog niet geweest.

SemX30

Toogplakker
21 apr 2025
35
32
Wat vraagt ze voor een uur? Heb haar een berichtje gestuurd, maar heb nog nooit een reactie van haar ontvangen

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Kan je haar een beetje beschrijven? Ze zegt licht getint met Surinaamse roots. Nu loopt er in Suriname van alles rond, dus waar moet ik aan denken? Creools, latina, bosneger, hindu...etc

Terug
Naar boven