Kimani - Hoofddorp

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Ik wil een back-up plaatsen van de advertentie, maar via mijn mobiel lukt dat even zo gauw niet. Kan iemand mij hierbij helpen?

Ben al een hele tijd opzoek naar een andere dame voor bare, aangezien de vaste dame waar ik normaal gesproken kwam ermee gestopt is. Wat wel jammer is, want ze had een leuk tarief daarvoor, voor vaste klanten en het was erg dichtbij voor mij. Het is gezien mijn relatie ( zij is vaak thuis) erg lastig om af te spreken en ik werk ook dichtbij huis. Dus kilometers verderop afspreken met een dame is wat lastig. Een dame in de buurt van de Ronde venen zou fantastisch zijn.

A

Anonymous

Guest
- nieuw SJ-account
- geen telefoonnummer
- geen foto's
- zeer lage prijs
- 24 jaar en "op haar seksuele hoogtepunt"...normaal is dat voor vrouwen rond 35-40 jaar
- kimani of Kimanidj ?

CONCLUSIE: PAS MAAR OP

Knipsel.JPG

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Dank je voor reactie en plaatsen van back up hellraiser666.

Ik sla dan even over nu ik na het lezen er zo over nadenk.
Het klinkt ook te mooi om waar te zijn.

JJkijkt

Toogplakker
20 aug 2018
79
26
Ik heb even een mail verstuurd met alleen het bericht of we maandag kunnen afspreken. Ik zie wel snel genoeg of het fake is of niet.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
Ik heb gisteren ook een mail gestuurd, maar nog geen reactie terug. Dus die opmerking "dan krijg je gelijk mijn nummer" klopt al niet helemaal...

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Ik wilde haar ook mailen, maar er staat in haar advertentie dat ze alleen gaat ontvangen zodra het van Rutte weer mag. Maar ja, als het na 8 maart ook nog niet mag, dan heeft haar advertentie niet echt veel nut voor nu.
Maar ik vermoed zelf ook dat het waarschijnlijk fake zal zijn.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
Eindelijk reactie terug gehad. Haar gebruikersnaam kimanidj heeft te maken met de letters van haar achternaam. Verder lijkt het een algemene mail (dus niet persoonlijk) waarin ze aangeeft dat ze, om fakers eruit te filteren, eerst graag afspreekt via een credit-site...ja, die ken ik inmiddels wel dus ik trap daar niet meer in. Je kan ook via email gewoon een paar berichtjes doen en dan merk je denk ik ook wel of iemand serieus is.

Ze geeft in haar mail wel aan dat ze, als ze eennaal overtuigd is, wel gewoon afspreekt behalve bij symptomen. Eventueel wil videobellen. En dat ze verder geen geld vraagt! Klinkt goed, op die credit-site na dan en het feit dat de mail niet persoonlijk is...ik had in mijn bericht al aangegeven dat ik vooral van anaal houdt, dus dan hoef je niet meer te vragen of ik het lekker vind in je kontje...

Al met al denk ik toch fake, maar word graag overtuigd van het tegendeel.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
Nog even een toevoeging,

Inmiddels heb ik de foto's die ze in haar mail meestuurde door de reverse image molen gehaald (dit lukte vanmorgen eerst niet) en ze komen op diverse internetsites terug. Mijn conclusie is dus definitief: FAKE!

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Oké heren, bedankt voor jullie reacties.
Ik zoek wel even verder. Hopelijk is er iets mijn buurt.
Op zich is een pzc/ bef date ook al leuk. Maar natuurlijk ga ik voor bare, maar dat is erg schaars in de buurt.

Terug
Naar boven