Kim / Sanne - Delft

Grover

Toogplakker
4 mei 2015
25
74
Heb haar, of misschien wel hem, even in de WhatsApp gehad. Uiteindelijk krijg je een heel zielig verhaal over dat ze beroofd is van al haar geld en pasjes. Je krijgt een adres in Delft en ze geeft aan dat je beneden bij de flat aan haar chauffeur moet betalen omdat ze vanwege de beroving liever geen contact geld meer in huis wil hebben. Na de betaling mag je naar boven komen, natuurlijk....... :lol: :lol:

Ik heb het gemeld bij sexjobs.nl maar ik heb niet de indruk dat ze er daar niet veel aan willen doen.

Groetjes, Grover

Heer Bommel

Toogplakker
16 jun 2015
47
2
Grover zei:
Heb haar, of misschien wel hem, even in de WhatsApp gehad. Uiteindelijk krijg je een heel zielig verhaal over dat ze beroofd is van al haar geld en pasjes. Je krijgt een adres in Delft en ze geeft aan dat je beneden bij de flat aan haar chauffeur moet betalen omdat ze vanwege de beroving liever geen contact geld meer in huis wil hebben. Na de betaling mag je naar boven komen, natuurlijk....... :lol: :lol:
Zou je ook een banknummer krijgen als je zou vragen of je het ook vooraf kunt overmaken?

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Mijn advies

NIET DOEN! Lees andere stukjes over deze advertenties die allemaal beginnen in Delft. De organisator cq pooier is een oplichter. Hier steekt waarschijnlijk een marokkaanse groep achter. Ze laten je eerst betalen voordat je het meisje mag zien en vervolgens zijn ze gevlogen.

Zie hiervoor beerput en zoek op delft.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
ze zijn wel rap op SJ, had de advertenties gemeld en kreeg 20 minuut later al mail dat ze geblokkeerd zijn.

A

Anonymous

Guest
Klopt, ze willen van het dubieuze imago af, dus als je iets vind wat niet klopt, gewoon melden, dan doen ze er zsm iets aan. Wel even met een onderbouwing komen want ze krijgen ook genoeg valse melding van meiden die van de concurrentie af willen ;)
Hoe vaker je betrouwbare meldingen doet, hoe sneller ze iets van je aannemen en actie ondernemen.

Bloopers-1876

Toogplakker
25 jul 2015
103
16
Ziet er lkker uit !
Heb de foto's wel vaker voorbij zien komen en er werd ook terug ge appt.
Daarin werd verteld dat er geld moest worden overgemaakt of af moest werden gegeven.
Ja de rest kennen we allemaal wel . Naar de date ging mooi niet door toen.

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Dit is een ander. Deze is wel echt. Maar heeeel duur. 100 extra voor nzc! Is een blonde Nederlandse die enige dagen geleden een gb heeft gedaan.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
nou denk dat als een marrokaan hier in trapt, dat ie ze vriendjes erbij gaat halen, en er een flinke puist herrie komt.
en dat zelfde geldt voor andere komaf dan nederlanders.

A

Anonymous

Guest
nestorix zei:
nou denk dat als een marrokaan hier in trapt, dat ie ze vriendjes erbij gaat halen, en er een flinke puist herrie komt.
en dat zelfde geldt voor andere komaf dan nederlanders.[/quote)

Hoef je geen Marokkaan of andere afkomst voor te zijn.

Je bent gewoon een achterlijke als je jezelf zo laat naaien en geld afnemen.

Wordt echt overal maar dan ook overal voor gewaarschuwd.

Glijmiddel

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
tja hier ja,.. neemt niet weg.
er zijn nu eenmaal mensen op deze aardkloot die niet instaat zijn om voor hun zelf op te komen, dus dan kan ik begrijpen dat warneer je je pik achter na loopt, en ineens moet betalen aan paar malloten, je daarna geen verhaal gaat halen.
enige wat je dan kan doen is politie bellen.of eieren voor je geld kiezen.
en het komt minder vaak voor dat hollanders ff een paar vriendjes gaan halen. dus vandaar in de adv, de vraag om hollanders.

( en nee, dit is mij niet overkomen, wel een dame die weg liep, maar aldoende leert men)

Terug
Naar boven