Kim / Boefje1204 - Alphen aan den rijn

A

Anonymous

Guest
25 extra voor bare...'zodat dat veilig kan blijven'. Waar slaat DAT nou weer op :lol:

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Er zijn nog altijd vrouwen die denken dat ze minder kans maken op een SOA als ze meer geld vragen voor bare :?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
misschien bedoeld ze dat ze met dat extra geld een centje opzij zet voor de soa controles?
die moeten natuurlijk tegenwoordig zelf betaald worden.
dat kan een verklaring zijn die steek houd anders slaat het idd nergens op.

A

Anonymous

Guest
Is een 'reden' die ik wel vaker hoor; je moet meer betalen ivm het risico. Hoezo, wordt dat kleiner naar mate ik meer betaal ofzo??

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Cerato zei:
misschien bedoeld ze dat ze met dat extra geld een centje opzij zet voor de soa controles?
????? Volgens mij is het nog steeds gratis voor DVP's, alleen niet voor wandelaars behalve homo's.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
idd gratis voor dvp`s maar niet alle dames willen als zo danig te boek staan, zijn dan bang voor registratie en zo.
dat is natuurlijk niet zo maar ja, sommige dames doen liever controles betaald en zonder hun dvp achtergrond kenbaar te maken.
kan ook een persoonlijke keuze zijn, geen idee.

A

Anonymous

Guest
Elke 3 maanden naar je huisarts is niet vaag zeker? Die zal niet direct iets zeggen, maar op een gegeven moment komen er wel vragen denk ik. Mijn huisarts hint ook al op het wat vaker gebruiken van rubbers.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ggd vraagt niks, dus daar kan ze ook heen maar als je je niet als dvp kenbaar maakt, zelf betalen.
Zo omzijl je de huisarts als je die er liever buiten houdt.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Cerato zei:
Ggd vraagt niks, dus daar kan ze ook heen maar als je je niet als dvp kenbaar maakt, zelf betalen.
Bij de GGD is het heel discreet en worden je gegevens niet uitgewisseld met je huisarts. Al je gegevens worden zorgvuldig opgeslagen en niemand kan erbij komen, behalve de mensen van het SOA team van de GGD. So what's the problem?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Sommige dames willen nu éénmaal toch niet te boek staan als dvp kennelijk.
Misschien ook om zichzelf daarmee te kunnen verantwoorden, wie zal het zeggen?
Ze zien zichzelf misschien niet echt als dvp alhoewel ze dat diep in hun hart ook wel weten natuurlijk.
Een soort trots, schaamte, eergevoel?

A

Anonymous

Guest
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve je moeder...zo ging die uitdrukking toch? ;)

nlchub

Toogplakker
6 apr 2015
26
0
Maar niemand hier heeft nog ervaring met haar zo te zien.

Dan ga ik haar wel uitproberen :)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
nlchub zei:
Maar niemand hier heeft nog ervaring met haar zo te zien.

Dan ga ik haar wel uitproberen :)

Eerst zien, dan geloven.
Voorbeelden genoeg van leden die dit neerzetten, vervolgens lees je nooit meer een recensie ervan.
Dus overtuig me van het tegendeel en zet je recensie hier neer na bezoek.

A

Anonymous

Guest
nlchub zei:
15 september heb ik afgesproken met haar

Dat is over 2 weken pas! Als ik jou was zou ik een dagje vantevoren nog even de afspraak verifieeren :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
precies, ervaring leert dat weinig dames de afspraken netjes in agenda noteren.
wie die dag belt en komt is vaak de gelukkige dus even van tevoren checken of je
nog wel genoteerd staat is niet verkeerd.

Terug
Naar boven